خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرشید اسماعیلی به فولاد خوزستان پیوست

فرشید اسماعیلی به فولاد خوزستان پیوست تا پس از یک سال حضور در فوتبال قطر به فوتبال ایران برگردد و این بار شاگرد جواد نکونام در فولاد خوزستان شود.

به گزارش انصاف ورزشی، فرشید اسماعیلی هافبک 28 ساله هرمزگانی در سن پایین و با نظر پرویز مظلومی از فجر سپاسی به استقلال ملحق شد، در طی 6 فصل روزهای پرفراز و نشیبی را در استقلال گذراند و از گل زدن در بازی نخست، بردن جام حذفی، گلزنی در دربی و بستن بازوبند کاپیتانی را در این تیم تجربه کرد. هرچند بزنگاه‌های بسیار تلخی همچون از دست دادن پنالتی در فینال حذفی و خراب کردن پنالتی مقابل پرسپولیس را نیز در کارنامه خود ثبت کرد.

اسماعیلی اما سرانجام فصل پیش از استقلال جدا شد و به فوتبال قطر رفت و حالا پس از یک فصل نسبتا موفق در قطر به فوتبال ایران بازمیگردد تا زیرنظر جواد نکونام در فولاد خوزستان توپ بزند.

فرشید اسماعیلی به فولاد خوزستان پیوست
فرشید اسماعیلی به فولاد خوزستان پیوست

فولاد خوزستان که پس از قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران در دو فصل گذشته حالا و با توجه به حضور در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا خیالات بلندپروازانه‌تری دارد و تا به اینجای کار به جز اسماعیلی با کریستوفر کنت، سعید آقایی، مجید علیاری، احسان پهلوان، علی قربانی و محمدرضا غبیشاوی نیز قرارداد بسته است تا مدیریت گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات برای فولاد نمره قبولی بگیرد.

گفتنی است احتمالا به زودی باشگاه فولاد این انتقال را رسمی می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا