خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار شکارچی: استفاده بایدن مفلوک از عبارت «توسل به زور» را به حساب خواب‌آلودگی می‌گذاریم

سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: استفاده رئیس جمهور مفلوک آمریکا و نخست وزیر درمانده رژیم جعلی صهیونیستی از عبارت «توسل به زور» را به حساب جنگ روانی، توهم و خواب آلودگی مسبوق به سابقه آنان می‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی درپی ادعای جوبایدن در استفاده از گزینه «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: به آن‌ها گوشزد می‌کنیم، وقایع گذشته را یک بار مرور کنند؛ اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران، دفن شدن لشکریان آمریکا در صحرای طبس، شکست قطعی آمریکا در تحمیل 8سال جنگ علیه ایران، فرار بزرگ اشغالگران آمریکایی از افغانستان، ویران شدن پایگاه آمریکایی عین الاسد، شکار پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در خلیج فارس، شکست خفت بار پروژه آمریکایی لشکرکشی داعش در عراق و سوریه، شکست ذلت‌بار آمریکا و متحدانش در مقابل گروه انصارالله یمن، شکست در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان، شکست در جنگ 22 روزه با حماس در فلسطین اشغالی، انهدام مقتدرانه پایگاه جاسوسی رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل در اربیل، ویران شدن پایگاه‌های رژیم غاصب صهیونیستی در ارتفاعات جولان، خیس شدن شلوار نظامیان آمریکایی در خلیج فارس، وحشت و رعب عمیق نظامیان آمریکایی و صهیونیستی برای حضور و تردد معمولی در منطقه به واسطه آگاهی از عقوبت ظلم و جنایاتشان علیه بشریت و … .

سردار شکارچی همچنین در ادامه افزود: حرف از «توسل به زور» زدن ممکن است به دلیل عملیات روانی، توهم و خواب آلودگی، دوشیدن بیشتر گاوشیرده و غارت بیشتر نفت رایگان، کند نمودن روند افول آمریکا، ترمیم هیبت پوشالی شکسته شده آمریکا، کند کردن روند فروپاشی رژیم غاصب فلسطین و قدس شریف، نجات اقتصاد بیمار آمریکا با فروش سلاح بیشتر در منطقه، دلداری و روحیه دادن به رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی این سگ پاسبان امریکا در منطقه و نمایش نخ نما و حنای بی‌رنگ گزینه زور بادکنکی سینمای هالیود برای فریب باشد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند تاوان استفاده از کلمه ««توسل به زور» علیه ایران اسلامی را هم خواهند داد، لذا خوب است وضعیت منطقه و جهان را خوب نظاره کنند، یک بار گذشته را مرور کنند تا آینده را به درستی تحلیل کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر نیروی نظامی از مسایل اقتصادی خارج نشود دیگر نمی تواند خالصانه جلوی ظالمین را بگیرد. همه هشدار می دهند ولی کسی گوش نمی کند. مردم امیدشان به سپاه و ارتش است. لطفا امیدشان را ناامید نکنید.

  2. اون تهدید کرده تو هم تهدید کن چرا توهین می کنی .نزاع ها، جنگها تموم میشه اونی که همیشه ثابته اخلاقه ،اخلاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا