خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رامین رضاییان به سپاهان پیوست ؛ صید بزرگ طلایی‌پوشان

رامین رضاییان به سپاهان پیوست تا دفاع راست جنجالی فصل پیش پرسپولیس برخلاف شایعات قید قطر را بزند و شاگرد مورایس در نصف جهان شود.

به گزارش انصاف ورزشی، رامین رضاییان دفاع راست 33 ساله و ساروی سابق تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی دوساله به سپاهان اصفهان پیوست تا برخلاف شاید فوتبال خود را در قطر ادامه ندهد و شاگرد مورایس در اصفهان شود.

رضاییان که با سابقه حضور در دو جام ملتها و یک جام‌حهانی مدتی است از تیم ملی دور شده است نیم فصل دوم فصل پیش را در پرسپولیس توپ زد اما شرایط آنطور که او تصور می‌کرد پیش نرفت و در پایان مجبور به جدایی از جمع سرخ‌ها شد.

نکته قابل توجه آنکه پرسپولیس پیش از این با خرید دانیال اسماعیلی فر مدافع راست فصل پیش سپاهان به نوعی به رضاییان اعلام عدم نیاز کرده بود و حالا هم سپاهان رامین رضاییان دفاع راست فصل پیش پرسپولیس را به خدمت گرفته است.

رامین رضاییان به سپاهان پیوست ؛ صید بزرگ طلایی‌پوشان
رامین رضاییان به سپاهان پیوست

تا به اینجای کار محمدرضا ساکت پس از به خدمت گرفتن ژوزه مورایس دستیار سابق مورینیو به عنوان سرمربی با بازیکنانی چون دانشگر، زکی‌پور و علی‌نژاد و حالا رضاییان قرارداد امضا کرده است و بازیکنانی چون سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، کریستوفر کنت، رضا میرزائی و سجاد شهباززاده را نیز از دست داده است. گفتنی است شایعاتی مبنی بر جذب گومیس نیز در اطراف سپاهان به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا