خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عارف غلامی با استقلال تمدید کرد ؛ خیال استقلال از دفاع راحت شد

عارف غلامی با استقلال تمدید کرد تا پس از کشمکش‌های فراوان و رسیدن عارف غلامی به آستانه جدایی از آبی‌ها این مدافع گلستانی در استقلال ماندنی شود.

به گزارش انصاف ورزشی، عارف غلامی مدافع گلستانی و 26 ساله‌ی تیم فوتبال استقلال که در زمان استراماچونی به این تیم ملحق شد و با عملکرد خوب خود به پیراهن تیم ملی ایران هم رسید پس از کشمکش‌های فراوان با مدیران این تیم بر سر تمدید قرارداد، سرانجام در میان آبی‌ها ماندنی شد.

عارف غلامی پس از آنکه در دربی دو فصل پیش جام حذفی با پارگی رباط صلیبی زانو مواجه شد مدت زیادی را از میادین دور بود اما درست در زمانی که موضوع سرباز شدن مرادمند و یزدانی تبدیل به دردسری بزرگ برای استقلال شده بود، به میادین بازگشت و با عملکردی عالی استقلال و فرهاد مجیدی را در کسب عنوان قهرمانی کمک کرد.

عارف غلامی با استقلال تمدید کرد ؛ خیال استقلال از دفاع راحت شد
عارف غلامی با استقلال تمدید کرد

حالا با تمدید عارف غلامی شرایط دفاعی استقلال برای فصل آینده به ثبات رسید و با حضور رافائل سیلوا، حسین مرادمند، روزبه چشمی، عارف غلامی و محمد حسینی در دفاع وسط و ابوالفضل جلالی، صالح حردانی و جعفر سلمانی در دفاع کنار شرایطی خوبی در دفاع برای استقلال پیش بینی می‌شود هرچند با جدایی تلخ وریا غفوری استقلال به یک دفاع راست نیاز دارد.

گفتنی است دانشگر نیز در این پست از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست و سیاوش یزدانی هم به احتمال زیاد همچنان سرباز ملوان خواهد ماند هرچند که ترکیب دفاعی استقلال تا حد زیادی کامل به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا