خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 25 تیر 1401

امروز پورتو و ویتوریا گیمارش در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 25 تیر 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

امروز قهرمان فصل گذشته پرتقال در دیداری دوستانه به مصاف شگفتی‌ساز فصل گذشته لیگ داخلی این کشور یعنی ویتوریا گیمارش می‌رود. برای تماشای پخش زنده پورتو و ویتوریا گیمارش 25 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 25 تیر 1401

پورتو فصل گذشته با وجود جدایی لوئیز دیاز، ستاره خود در نهایت توانست با اقتداری مثال زدنی و تنها با 1 شکست، مقتدرانه قهرمان لیگ پرتقال شود.

یکی از ارکان اصلی در تیم قهرمان پورتو بی‌شک مهدی طارمی، ستاره ایرانی‌ این تیم بود که با پدیده بنفیکا، داروین نونیز رقابت سختی برای آقای گلی لیگ داشت. نونیز گرچه نهایتا راهی لیورپول شد، درباره طارمی این روزها از تمایل میلان به جذبش گفته می‌شود.

در حدود 32 تقابل پیشین دو تیم با هم در دیدارهای رسمی و دوستانه، 4 بازی مساوی شده و ویتوریا تنها 2 بار پیروز شده تا پورتو با 26 برتری بر ویتوریا، برتری خاصی به رقیب دوستانه امروز خود داشته باشد. برای تماشای پخش زنده پورتو و ویتوریا گیمارش 25 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 14:30 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال پورتو و ویتوریا گیمارش 25 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا