خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“اختلاس یک دانشگاه کرمان مربوط به سال 90 است”

گفتار نو نوشت: چند روز پس از آنکه دادستان کرمان از اختلاس میلیاردی در یکی از دانشگاه های استان کرمان خبر داده بود، او اعلام کرد که این پرونده مربوط به سال 1390 بوده است. دادخدا سالاری در گفت وگو با«میزان» از انجام تحقیقات تکمیلی خبر داد و گفت: متهم پرونده به کمک دو تن از همدسانش که از کارمندان همان دانشگاه هستند، این اختلاس را انجام داده‌اند.
به گفته وی این پرونده مربوط به سال 90 است و در پی حسابرسی سازمان بازرسی استان کرمان کشف شده است. بنا به گفته سالاری، متهم اصلی پرونده که ریاست یکی از دانشگاه های استان را بر عهده داشته با همکاری دو تن از همکارانش از حساب های بانکی دانشگاه «برداشت غیرقانونی» کرده و پول برداشت شده را به حساب شخصی واریز کرده است.
در همین حال تحقیقات مستقل خبرنگار «گفتارنو» و گفت وگو با سه منبع آگاه نشان می دهد که متهم اصلی این پرونده «ح.ت» نام دارد که در کارنامه شغلی اش مسوولیت دو دانشگاه در استان کرمان دیده می شود.
پنجشنبه 14 اسفندماه امسال هم سایت خبری «هجرت نیوز» در خبری کوتاه از بازداشت یکی از مدیران دانشگاه پیام نور استان کرمان به جرم اختلاس و ارتشاء خبر داده بود.
این سایت نوشته است: «شنیده ها حاکی است یکی از مدیران اجرایی دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان به جرم اختلاس بازداشت شده است.» به گزارش گفتار نو، تاکنون مسوولان قضایی نام متهمان و دانشگاهی که در آن اختلاس روی داده است را  اعلام نکرده اند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا