خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افزایش ۲۲۵ هزار تومانی حقوق فرزندان شهدا و جانبازان

مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش از پیشنهاد استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده خبر داد.

کفراشی مدیرکل مدارس شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران گفت: براساس این قانون به آزادگان و جانبازان که ۱۱ هزار نفر را شامل می شدند، مبلغ ۲۵ درصد حقوق کارکنان یعنی ۲۲۵ هزار تومان پرداخت شد، اما برای فرزندان شهدا و جانبازان که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر بودند، این اقدام انجام نمی شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، این ماده قانون برای فرزندان شهدا و ایثارگر اجرا شد و از چند روز آینده حکمشان صادر می شود و این حکم از تاریخ ۹۵/۱/۱ قابل اجراست.

این مقام مسئول آموزش و پرورش از پیشنهاد استخدام ۱۰ هزار نفر برای سال آینده خبر داد و گفت: آموزش و پرورش درخواست ۱۰ هزار ردیف بازنشستگی داده که اگر به تایید سازمان مدیریت برسد، ۲۵ درصد این تعداد یعنی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آن ها خانواده های شهدا و جانبازان هستند.

وی از تحصیل ۳۷۰ هزار دانش آموز در مدارس شاهد خبر داد و ادامه داد: همچنین تمام مدارس شاهد مورد بررسی قرار گرفتند که ۸۰ درصد مدارس ما نمره عالی دریافت کردند.

وی ادامه داد:  براساس دستورالعمل رتبه بندی مدارس شاهد، مدارس حائز رتبه‌های ممتاز و عالی مورد تشویق قرار می‌گیرند و مابقی مدارس موظف هستند، در یک برنامه مدون یک ساله حداقل یک رتبه جایگاه خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا