خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن امروز 26 تیر 1401

امروز تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود به مصاف ژاپن می‌رود. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن امروز 26 تیر 1401 با ما باشید.

تیم ایران امروز در آزمونی مهم باید به مصاف ژاپن قدرتمند برود که در بازی قبلی خود سوریه را با خاک یکسان کرد. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن 26 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن امروز 26 تیر 1401

شاید وقتی پیش از برگزاری مسابقات پنجره دوم و سوم انتخابی‌های جام‌ جهانی ۲۰۲۳، اعلام می‌شد که تیم ملی ایران در مرحله گروهی کاپ آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌هایی چون سوریه، قزاقستان و ژاپن هم گروه است، بسیاری فکر می‌کردند که تیم ایران بدون دردسر راهی دور بعد خواهد شد.

پس از این دو پنجره اما دید بسیاری از اهالی بسکتبال نسبت به حریفان ایران و خصوصا قزاقستان تغییر کرد. قزاق‌هایی که پیش از این دو بازی بردی را مقابل ایران نداشتند، موفق شدند در دو مسابقه رفت و برگشت پنجره دوم و سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ (در تهران و آستانه)، تیم ملی ایران را با دو سرمربی متفاوت (مصطفی هاشمی و سعید ارمغانی) شکست دهند؛ اما در بازی دوم گروهی در کاپ اسیا،‌ برابر ایران شکست خوردند.

حال جدال امروز ایران و ژاپن تعیین کننده صدرنشین گروه خواهد بود. برای تماشای پخش زنده بسکتبال ایران و ژاپن 26 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 15:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده بسکتبال کاپ آسیا 2022 امروز 26 تیر 1401 ؛ ایران و ژاپن (شبکه خارجی)

لینک 2: پخش زنده بسکتبال کاپ آسیا امروز 26 تیر 1401 ؛ ایران و ژاپن (شبکه ورزش)

بیشتر بخوانید: صعود مقتدرانه تیم ملی بسکتبال ایران به مرحله یک چهارم کاپ آسیا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا