خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لزوم افزایش جایگاه‌های کوچک مقیاس سوخت در تهران

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

سخنگوی شورای شهر تهران از لزوم استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در احداث پروژه‌ها و از کم بودن جایگاه‌های سوخت در تهران خبر داد.

علیرضا نادعلی، سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران در بررسی طرح «اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه‌های كوچك سوخت‌رسانی در شهر تهران تاکید کرد: جایگاه کوچک مقیاس سوخت در شهر در تعداد بالا تکثیر می‌شود و این موضوع از جمله کارهای درستی است که مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا تعداد جایگاه‌های سوخت ما از زمان قبل از انقلاب نیز نسبت به جمعیت کمتر است.

او افزود: در مرحله نخست که با ۱۱۰ جایگاه این کار آغاز می‌شود تاکید دارم که پیوست فرهنگی این موضوع را ببینیم و از ظرفیت‌های داخل جایگاه‌های کوچک مقیاس جدا از موضوعات اقتصادی به موضوع فرهنگی نیز توجه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقام معظم رهبری بارها بر پیوست فرهنگی امور تاکید داشتند و می‌توان از این موضوع استفاده کرد تا در آغاز طرح جایگاه‌های کوچک مقیاس در شهر تهران توجه به موضوعات فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز این آمادگی را دارد در زمینه استفاده از ظرفیت فرهنگی جایگاه‌های کوچک مقیاس اقدامات لازم را به صورت کارشناسی انجام دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا