خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جایگزین چپ و راست کردن فرمان دولت

به گزارش انصاف نیوز، حسین سیوانی در صفحه ی شخصی خود نوشت:
سخنی صریح و صادقانه با دولت، جریان های سیاسیِ طرفدارِ دولت و ملت ومنافع و امنیت ملی؛ یک حرفِ صوفیانه بگویم اجازت هست؟
به صراحت عرض می کنم در باورِ من: اگر دولت آقای روحانی می خواهد به وعده های خود عمل کند، مطالبات قانونی مردم را تأمین کند و اگرهای زیاد … و در نهایت به موفقیت برسد.
به نظرم: دولت باید ساحت های پنهان در نظام اجتماعی را مورد توجه جدی قرار دهد. اهمیت و نقش تعیین کننده ی اتفاقاتی که در حوزه های غیر رسمی رخ می دهد و بسترهای لازم برای به وجود آمدن نیروهای اجتماعی را فراهم می آورد «که در نهایت به مقابله با یک دولت و سیستم سیاسی و از صحنه خارج کردن آن سیستم و دولت می انجامد» را درک کند.
آن ساحت های پنهان در نظام اجتماعی به چپاول ثروت ملی، رانت ها و بی تدبیری در حوزه ی اقتصاد ملی حساسیت خاصی دارد … نیازی نیست که دولت بر اساس سنت های تجربه شده فرمان خود را مدام به چپ و راست بچرخاند و موجبات ضعف و … خود را فراهم آورد. به نظرم دولت آقای روحانی در این مقطع از زمان اگر بتواند فقط به ریخت و پاش ها و رانت ها خاتمه دهد و انضباط پولی و مالی را برقرار سازد و فضای اقتصاد کلان کشور را برای توسعه ی کشور مناسب کند، کاری کرده است کارستان … و بسترهای لازم را برای تأمین خیلی از مطالبات فراهم آورده است.
تمام جریانات سیاسی و گروه هایی که دل در گرو اصلاحات و رشد و توسعه ی کشور دارند باید در این مسیر دولت را یاری کنند. طبیعی است سیاست بازان و گروه های ذی نفوذ قادر نخواهند بود و البته نخواهند خواست به عنوان کنشگر مسوول «اقتصادی و سیاسی» دست همکاری دولت را بفشارند و …
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا