خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد کریستال پالاس 28 تیر 1401

امروز از ساعت 14:30 منچستریونایتد در دیداری دوستانه به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. برای پخش زنده منچستر یونایتد کریستال پالاس 28 تیر 1401 با ما باشید.

دو تیم منچستریونایتد و کریستال پالاس امروز در دیداری دوستانه از ساعت 14:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس 28 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد کریستال پالاس 28 تیر 1401

منچستریونایتد اریک تن هاخ این روزها اوضاع خوبی دارد در تور پیش‌فصل نتایج خوبی گرفته و بعد از پیروزی 4 بر 0 بر لیورپول، با نتیجه 4 بر 1 بر ملبورن ویکتوری پیروز شد.

من یونایتد البته این روزها با بحران‌های خاصی دست و پنجه نرم می‌کند و در نقل و انتقالات نتوانسته عملکرد شایسته‌ای داشته باشد. آن‌ها که با خطر جدایی رونالدو مواجه هستند، در جذب فرانکی دی‌یانگ نیز ناکام بوده‌اند.

از سوی دیگر تیم خوب پاتریک ویرا که فصل گذشته در جزیره درخشید، در دو دیدار دوستانه اخیر خود یک پیروزی برای ایپسویچ تاون و یک شکست برابر لیورپول داشته است.

نکته مهم درباره 5 تقابل آخر دو تیم اینکه هر تیم دو پیروزی کسب کرده و یک بازی هم به تساوی انجامیده تا بازی امروز تعیین کننده تیم بهتر در 5 بازی آخر باشد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس 28 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و کریستال پالاس 28 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا