خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشکان دژاگه به فولاد خوزستان پیوست ؟ خیز نکونام برای قهرمانی آسیا

اشکان دژاگه در اردوی فولاد خوزستان حاضر شد تا این سوال مطرح شود که آیا اشکان دژاگه به فولاد خوزستان پیوست ؟ باید دید کاپیتان سابق تیم ملی شاگرد نکو می‌شود؟

به گزارش انصاف ورزشی، فولاد خوزستان به رهبری جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات بسیار قوی عمل کرده و حالا به عنوان یک مدعی در رقابت‌های لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا شناخته می‌شود.

فولاد که حالا در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد تا به حال احسان پهلوان، سعید آقایی، مهدی شیری، فرشید اسماعیلی، مجید علیاری، کریستفر کنت و … را به خدمت گرفته و در تلاش برای تمدید قرارداد با آرش رضاوند که هم اکنون در اردوی استقلال است هم قرار دارد

حالا اما خبر رسیده اشکان دژاگه در اردوی فولاد در ترکیه به سر می‌برد و احتمالا این انتقال در روزهای آینده رسمی خواهد شد و همبازی سابق نکونام به زودی شاگرد وی خواهد شد.

گفتنی است پیش از این وریا غفوری نیز به فولاد خوزستان پیوسته است اما احتمالا به دلیل مشکل مجوز کار وریا فولاد هنوز نتوانسته این انتقال را رسمی کند.

«ورزش سه» در باره انتقال دژاگه به فولاد گزارش داد:

«فولاد خوزستان با جواد نکونام قصد دارد قطب جدیدی در فوتبال برای فصل آینده شکل دهد و با جذب مهره‌های صاحبنام، یکی از مدعیان اصلی فصل بیست و دوم لقب خواهد گرفت.

این باشگاه در تازه‌ترین اقدام خود در نقل و انتقالات داغ تابستانی کاپیتان اسبق تیم ملی را به خدمت گرفته و اشکان دژآگه اکنون در اردوی تیم در ترکیه حاضر شده است. نکونام که پیش از این در العربی قطر و همچنین تیم ملی ایران با اشکان دژآگه هم‌تیمی بوده است، اکنون این بازیکن را به عنوان عضوی از فولاد به جمع تیم خود فراخوانده است.»

اشکان دژاگه به فولاد خوزستان پیوست ؟ خیز نکونام برای قهرمانی آسیا
اشکان دژاگه به فولاد خوزستان پیوست ؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا