خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز مرحله نهایی لیگ ملت ها والیبال 2022 از فردا ؛ حمله والیبال ایران به سکوی جهانی در بولونیا

مرحله نهایی لیگ ملت ها والیبال 2022 از فردا در بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود و هشت تیم برتر از جمله ایران برای سکوی جهانی رقابت خواهند کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از ۱۸ خردادماه با حضور شانزده تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران، هلند، صربستان، اسلوونی، آرژانتین، استرالیا، بلغارستان، چین، کانادا و آلمان آغاز شد و با برگزاری ۱۲ بازی برای هر تیم، در ۱۹ تیرماه به پایان رسید.

در پایان دور مقدماتی هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا هشتم مجوز حضور در مرحله نهایی لیگ ملت ها والیبال 2022 که در بولونیا برگزار می‌شود را به دست آوردند.

در این مرحله که از فردا آغاز می‌شود ایران به مصاف لهستان می‌رود، ایتالیا میزبان رقابت به مصاف هلند خواهد رفت، آمریکا و برزیل رو در رو خواهند شد و فرانسه و ژاپن نیز برگزار کننده دیگر رقابت مرحله یک چهارم هستند.

طبق برنامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 فردا آمریکا و برزیل از ساعت 20:30 و ایتالیا و هلند از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت و پس فردا نیز فرانسه و ژاپن از ساعت 20:30 و ایران و لهستان از ساعت 23:30 رقابت خواهند کرد.

آغاز مرحله نهایی لیگ ملت ها والیبال 2022 از فردا ؛ حمله والیبال ایران به سکوی جهانی در بولونیا

میزبانی ضعیف ایتالیا از تیمهای برتر جهان در چند روز گذشته حواشی زیادی را به همراه داشته است و موجبات اعتراض بسیاری را فراهم کرده است.

گفتنی است انصاف ورزشی در روزهای پیش رو با پخش زنده مرحله نهایی لیگ ملت ها والیبال 2022 و پوشش حواشی این رقابت ها همراه شما خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا