خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه زنجان خبر داد: آمریکا تصمیم گرفته ایران اسلامی را از نقشه بردارد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، «سادگی» دکتر مصدق و «خوشبینی» به آمریکا را دلیل رخ دادن کودتای ۲۸ مرداد ماه دانست و گفت: نتیجه اعتماد به آمریکا کودتایی را به همراه داشت که دوباره شاه ملعون را به این کشور بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه اظهار داشت: در 22 مرداد ماه سال 85 تاریخ جهان اسلام به خصوص کسانی که دل در گرو خدا، رسول و اهل بیت(ع) دارند و آنهایی که جهاد می‌کنند و در مقابل متجاوزان می‌ایستند، دیدند حزب‌اللهی که یک گروه از جوانمردان است چطور در مقابل چهارمین ارتش جهنمی و قدرتمند منطقه مقاومت کرد.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت حزب‌الله در جنگ 33 روزه تحقق عینی آیات الهی بود، افزود: حزب‌الله به عنوان یک نمونه‌ای بود که نشان داد می‌توان با استقامت در مقابل چهارمین ارتش جهنمی منطقه پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بعد از جنگ 33 روزه آمریکا مجبور شد این طور اظهار نظر کند که این جنگ پیروز نداشت در حالی که این اعتراف آمریکا شکست رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی با ابراز “جنگ 33 روزه در جنوب لبنان درس بزرگی برای منطقه و جهان بود” عنوان کرد: پیروزیهای جنگ 22 روزه و جنگ  غزه نیز گواهی بر شکست دشمن است.

آیت‌لله خاتمی با اشاره به میلاد با سعادت امام هشتم شعیان و حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در زنجان به خادمان رضوی خوشامد گفت و تاکید کرد: آثار علاقه به این امام بزرگوار باید در رفتار ما نمایان باشد.

وی با اشاره به 26 مرداد ماه سال 69 که نخستین گروه از آزادگان سرافراز وارد کشور شدند، خاطرنشان کرد: آزادگان ما همانطور که در جبهه‌ها در مقابل دشمن ایستادند در زمان اسارت نیز سرخم نکردند و به عنوان سنبل مقاومت سرافرازانه برگشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به کودتای 28 مرداد ماه نیز اشاره و این روز را لکه ننگی بر دامن آمریکای جنایتکار دانست و اظهار داشت: این روز هرگز از یاد نخواهد رفت.

وی با اشاره به دو هدف عمده آیت‌الله کاشانی و محمد مصدق گفت: ملی شدن صنعت نفت یکی از این اهداف بود که بار نشست ولی در تشکیل حکومت اسلامی که دومین هدف بود توطئه دشمن سبب شد تا بین این دو شخصیت فاصله بیفتد و مانع تحقق آن شود.

آیت‌الله خاتمی سادگی مصدق و خوشبینی به آمریکا را دلیل رخ دادن کودتای 28 مرداد ماه دانست و یادآور شد: نتیجه اعتماد به آمریکا کودتایی را به همراه داشت که دوباره شاه معدوم را به این کشور بازگرداند.

وی با بیان اینکه آمریکا جنایت‌های متعددی علیه ایران انجام داده است، ابراز کرد: تحریک صدام و جنگ تحمیلی، سقوط هواپیمای مسافربری و تجهیز گروه‌های ضد اسلام از جمله داعش و النصره نمونه این دشمنیها است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن قسم خورده ایران اسلامی است، افزود: هیچ انسان عاقلی به آمریکا خوشبین نمی‌شود چرا که آمریکا تصمیم گرفته ایران اسلامی را از روی نقشه بردارد.

وی با اشاره به موضوع برجام و یادآوری بدعهدیهای شیطان بزرگ بیان کرد: آمریکا در موضوع برجام نقض عهد کرده است.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: آمریکا با وجود اینکه برجام را امضاء کرده ولی در پشت صحنه کشورها و بانکها را می‌ترساند تا با ایران رابطه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: تا وقتی که خصلت امپریالیسم آمریکا وجود دارد این دشمنی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. امروز که با دُرفشانی بعضی از امام جمعه ها ، روز بخیر شدیم .

    آقای علم الهدی در مشهد که تعرف محدوده به دور شهر مشهد هستند و بزودی درخواست ویزای زیارتی از ایرانیان غیر مشهدی خواهند کرد و ….و …

    در زنجان هم که زنگ خطر بصدا در آمده و عقل حکم میکند که قبل از اینکه آمریکا ما را از روی نقشه بردارد ، ما آمریکا را نابود کنیم .
    در ضمن ، تاریخ معاصر ایران هم باید از نو نوشت ، مرحوم مصدق آدم ساده لوحی بیش نبوده ( ما تا کنون فکر میکردیم مصدق ساده زیست بوده ، خوب اشتباه میکردیم).
    تشکیل دولت اسلامی که دومین هدف بوده در زمان مصدق تحقق پیدا نمیکند ( حتما چون دومین هدف بوده ، اگر مصدق دومین هدف را ملی کردن نفت قرار داده بود ، الان چه روزگاری داشتیم )
    سالهاست به طنز تلخ عادت کردیم ، تلخی آن شبیه شکلات تلخ شده و تا حدودی هم برای عوام لذت بخش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا