خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کلاردشت، بهترین انتخاب برای نوروز 1402

رپورتاژ آگهی

هروقت نام شمال می آید، یاد دریا، هوایی شرجی، زمین های شالی، باران های دوست داشتنی و طبیعتی بکر و سرسبز می افتیم. بین ده ها شهر معروف و توریستی در شمال کشور، کلاردشت منطقه ای است که با همه شهرها فرق دارد و در ادامه خواهیم گفت چرا اینجا با همه شهرهای شمالی کشور تفاوت دارد. همچنین اگر هم تصمیم گرفتید سفری به کلاردشت داشته باشید و چند روزی مهمان طبیعت زیبا و هوای دلنشین منطقه شوید، ما بهترین راه برای اجاره ویلا در کلاردشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا کلاردشت شهری متفاوت است؟

با کمتر از 2 ساعت و نیم رانندگی، کلاردشت نزدیک ترین شهر استان مازندران به تهران کرج است چون در اواسط جاده چالوس و نزدیکی شهر مرزن آباد قرار دارد. کلاردشت برخلاف بسیاری از شهرهای توریستی مازندران از چالوس و نوشهر و محمودآباد گرفته تا نور و رویان و بابلسر و متل قو و رامسر، از زمین های شالی به دور است که مزیت آن، عدم شرجی بودن هوا در ای نشهر می باشد و همین دلیل است که کلاردشت را به واسطه دوری از زمین های شالی و فاصله زیاد از دریا، هوایش را دوست داشتنی کرده البته ناگفته نماند چون کلاردشت در ارتفاعات قرار دارد، منطقه ای ییلاقی بوده و تابستان های خنک و زمستان های بسیار سرد و سوزناکی هم دارد.

امروزه تا تعطیلاتی فرا می رسید، همه بخصوص پایتخت نشین ها از فرصت استفاده می کنند تا چند روزی از ترافیک و شلوغی به دور باشند و سریع وسایل خود را جمع می کنند و به یکی از شهرهای شمالی کشور سفر می کنند. از این رو، شاهد ترافیک های سنگینی در جاده های شمالی هستیم برای همین، اجاره ویلا در کلاردشت و انتخاب این شهر دوست داشتنی و سرسبز و خوش آب و هوا بخاطر مسافت کمتری که برای دسترسی به آن باید طی کرد بین مردم محبوب تر شده است.

اقامتگاه هایی که برای رزرو روزانه ویلا در کلاردشت ارائه شده

کلاردشت با اینکه امروزه بین گردشگران و بخصوص طبیعت گردان محبوب تر شده اما از نظر تنوع اقامتگاه به پای شهرهایی همچون متل قو و نوشهر و چالوس و رامسر و غیره نمی رسد. با این حال، اینجا کلی آپارتمان، سوئیت هایی در قالب باغ سوئیت و سوئیت آپارتمان و ویلاهای متنوعی دارد اما به هر حال، باید این نکته را در نظر داشته باشید چه برای اجاره آپارتمان مبله در کلاردشت و چه برای اجاره ویلا، اگر تصمیم دارید در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به این شهر سفر کنید چند روز زودتر به فکر رزرو اقامتگاه مورد نظر باشید.

در شهر کلاردشت و مرکز شهرش حسن کیف، انواع و اقسام آپارتمان های مبله و ویلاهای متنوع برای اجاره روزانه ارائه شده. بطور کلی نه تنها در کلاردشت بلکه در اکثر شهرهای شمالی کشور، آپارتمان های مبله جزء اقامتگاه های ارزان قیمت هستند و فرقی ندارند که نزدیک به دریا باشند یا در دل جنگل واقع شده باشند به هر حال، نسبت به ویلاها از قیمت های بهتری برخوردار بوده و برای آن هایی که به دنبال تجربه اقامتی اقتصادی و قیمت مناسب هستند شدیداً پیشنهاد می شود البته آپارتمان های مبله با اینکه امکانات و قیمت کمتری نسبت به سایر اقامتگاه ها دارند اما ویو بسیار زیبا و دوست داشتنی از مناطق زیبای اطراف را ارائه می دهند.

از سوی دیگر، بسیاری از گردشگران برای سفر و اقامت در شهرهای شمالی کشور، ترجیح می دهند ویلا را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنند. از این رو، در شهر کلاردشت اگر به دنبال ویلاهای ارزان قیمت هستید، می بایست اقامتگاه هایی را انتخاب کنید که فاقد امکانات و سرگرمی های متنوع از جمله استخر و فوتبال دستی و غیره هستند. همچنین کلاردشت ویلاهای بسیار لوکس و فوق العاده هم دارد که مملو از سرگرمی و امکانات بوده و برای جوانان، گروه های دوستانه و خانوادگی گزینه هایی ایده آل و بی نظیر هستند.

در نهایت نیز به جذاب ترین و خاص ترین اقامتگاه های کلاردشت می رسیم یعنی کلبه های چوبی و کلاردشت در کنار مناطقی همچون رامسر و سوادکوه، از بهترین مناطق برای تجربه اقامت در کلبه های چوبی محسوب می شود اما برای اجاره کلبه چوبی در کلاردشت دیگر در مرکز شهر نیستید و باید به روستاهای اطراف شهر مراجعه کنید که در دل طبیعت قرار دارند. کلبه های چوبی کلاردشت از نظر تنوع محدود هستند و برای ایامی که تقاضا برای اجاره کلبه در کلاردشت بالا می رود، اگر تمایل به اقامت در این کلبه های چوبی دوست داشتنی را دارید حداقل از یک هفته زودتر باید به فکر رزرو اقامتگاه باشید.

با باباسفر خیالتان از رزرو ویلا راحت باشد

امروزه راه های بسیاری برای اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران وجود دارد. هنوز بسیاری از گردشگران به همان سبک سنتی ایفا می کنند و بعد از اینکه به شهر مورد نظرشان رسیدند، زمان زیادی را صرف می کنند تا به گشت و گذار در شهر بتوانند ویلا یا سوئیتی که مد نظر دارند را پیدا کرده و برای چند روز اجاره کنند. ولی به لطف سبک جدید رزرو آنلاین ویلا، گردشگران حرفه ای قبل از آن ها ویلاهای خوب و آنچه که مد نظر دارند با توجه به بودجه و امکاناتی که می خواهند را از چند روز قبل رزرو کرده اند. شما در سایت باباسفر به عنوان پلتفرم اجاره روزانه اقامتگاه در سراسر ایران، هرموقع خواستید به هر شهری سفر کنید می توانید از یک ماه قبل، تنها با وارد کردن تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات به همراه تعیین شهر مقصد، بین صدها اقامتگاه از سوئیت و باغ تا آپارتمان و ویلاهای لوکس و متنوع هر اقامتگاهی که می خواهید را رزرو کنید.

سایت باباسفر از زمان ورود به سایت تا زمان خروج از اقامتگاه، پشتیبانی 24 ساعته را برای کاربران سایت خود در نظر گرفته و همچنین در کنار ارائه بهترین خدمات، عالی ترین قیمت ها را هم برای اقامتگاه ها درج کرده تا کاربران بدون هیچ دغدغه ای و با خیال راحت، اقامتی خاطره انگیز را در هر شهری از ایران تجربه کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا