خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آپارتمان های منطقه 5 تهران چه قیمتی دارند؟


منطقه ۵ تهران در شمال غربی قرار دارد و از سمت شمال به دامنه‌ کوه‌های البرز، از سمت شرق به بزرگراه محمد علی جناح و از سمت جنوب به جاده مخصوص کرج منتهی می ‌شود. این منطقه افراد بسیار زیادی را برای سکونت جذب کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان، می‌توانید واحدی ۱۱۵ متری که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید.

اگر قصد خرید واحدی ۳ خوابه در المهدی داشته باشید، می‌توانید واحدی ۱۲۸ متری که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 اگر‌ به واحد های نوساز علاقه دارید می‌توانید واحدی ۹۵ متری در جنت‌آباد مرکزی با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 همینطور برای خرید واحدی در جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۱۲۰ متر و ۲ اتاق خواب، با توجه‌ به اینکه ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد باید مبلغی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۹۴ متری در اکباتان با توجه به نوساز بودن این ملک و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحدی ۱۷ ساله در باغ‌فیض را دارید، می‌توانید واحدی ۱۴۲ متری که ۳ خوابه است را با بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

و اگر‌قصد سرمایه‌گذاری در پونک را دارید، میتوانید واحدی ۱۴۰ متری که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را با سرمایه ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. و اگر‌ با بودجه کمتر قصد سرمایه‌گذاری در این محله را دارید می‌توانید واحدی ۲۰ ساله با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه ۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا