خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد محمد مهاجری از رئیس ستاد امر به معروف

مهاجری خطاب به رئیس ستاد امر به معروف اصفهان نوشت: امثال من بارها از امثال شما اهل منبر شنیده ایم که گفته اید: اگر با کسی مخالفید، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید.

به گزارش اقتصادنیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: 

انتقاد یک اصولگرا از رئیس ستاد امر به معروف/ به شما ثابت شده که آن خانم سگ باز بوده؟

از: ما اصولگراها

به:آقای احمد عبداللهی رئیس محترم ستاد امر به معروف اصفهان 

موضوع: هار بودن آن خانمی که در اتوبوس بود

 با اینکه 2روز از این نوشته منتسب به شما می گذرد اما همچنان منتظرم بگویید دروغ است و ربطی به من ندارد.

درباره درگیری خانم محجبه و خانم غیرمحجبه در اتوبوس نوشته اید: در فیلم منتشره دیدیم یک خانم بد زبان اقدام به فیلم گرفتن از یک خانم محجبه کرده به او فحاشی و نهایتا او را از اتوبوس بیرون می‌کند. پس یکی از آثار همزیستی با سگ ابتلا به بیماری‌های مشترک از جمله هاری است که متاسفانه برخی الان در این مرحله هستند و باید مواظب آن‌ها بود.

1- امثال من بارها از امثال شما اهل منبر شنیده ایم که گفته اید:اگر با کسی مخالفید، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید. (سوره مائده آیه8) 

2- به شما ثابت شده که آن خانم سگ باز بوده و اتفاقا سگش هار بوده و باز هم اتفاقا آن بیماری هاری از سگش به او سرایت کرده؟

3- با این استدلال و با این لحن گزنده چند کرور از زنان بدحجاب، باحجاب شدند؟

4- جناب رئیس امر به معروف! اگر  اصحاب سیاست و رسانه گزنده حرف بزنند، شاید نتوان بر آنها خرده گرفت اما شما که می خواهید کار پیامبرگونه کنید، چرا این طور حرف می زنید؟

5- خانواده من هم مانند خانواده شما که احتمالا حجاب کامل دارند، محجبه اند. می دانید با این برخوردتان، کاری می کنید که امثال خانواده من و خانواده خودتان در معاشرت با مردم دچار سختی شوند؟

6- متوجه شده اید که باین حرف زدنتان،آن خانم باحجاب داخل اتوبوس را هم تخریب کرده اید؟ 

7- اگر در میان این همه کارزار امر به معروف و نهی از منکر و اوج شلوغی های کار ، در نیمه شبی به قصد تهجد برخاستید،  بیندیشید که با خودتان و با جامعه چه کرده اید و چه گلی به سر فریضه امربه معروف زده اید؟ اگر از خودتان راضی بودید که هیچ! اما اگر وجدانتان درد گرفت، یواشکی از خدا عذر بخواهید، یک لیوان آب بنوشید و تا صبح راحت بخوابید. قطعا فردایتان بهتر از روز قبل خواهد بود.

8 جناب رئیس! به گفته قرآن، هیچ کس گناه دیگری را به دوش نمی کشد و همه ما بعد از مرگ با اعمالمان تنها می مانیم. مبادا  به جای جلب رضای خدا، هدفتان این باشد که به شما  باریکلا بگوییم، ما اصولگراها

ببخشید اگر جسارت شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا