خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بالاخره رسمی شد؛ کاوه رضایی به استقلال بازگشت

کاوه رضایی به استقلال بازگشت تا سرانجام، انتقالی که از مدت ها پیش قطعی شده بود، شکل رسمی بگیرد. حالا پس از پنج سال مهاجم محبوب آبی‌ها اینجاست.

به گزارش انصاف ورزشی، همان طور که سه هفته پیش خبر از پیوستن قطعی کاوه رضایی به استقلال داده بودیم حالا و پس این مدت طولانی سرانجام موعد رونمایی از این خرید جذاب و باب میل هواداران استقلال فرا رسید.

گویا در این مدت مسائلی همچون حضور کاوه در ایران و انجام تست‌های پزشکی با توجه به سابقه مصدومیت رضایی دلیل تعلل مدیران استقلال در رسمی کردن خبر جذب کاوه رضایی بوده است که با حل شدن همه‌ی مسائل سرانجام به طور رسمی کاوه رضایی به استقلال بازگشت.

رضایی که در تمامی رده‌ها پیراهن تیم ملی فوتبال ایران ر ا به تن کرده است، اولین بار با پیراهن تیم فولاد خوزستان در فوتبال ایران چهره شد و پس از آن عملکرد خوبی در پیراهن تیم‌هایی همچون سایپا و ذوب‌آهن از خود نشان داد تا در سال ۹۵ و درحالی که زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسید با عقد قراردادی به استقلال پیوست و مرد اول فصلی بود که استقلال با علیرضا منصوریان توفیق خاصی نداشت.

رضایی با زدن یکی از گل‌های استقلال در دربی برگشت آن فصل که به برتری استقلال منجر شد، حسابی در میان هواداران استقلال محبوب شود. کاوه اما پس از آن فصل راهی فوتبال بلژیک شد و روزهای خوبی را در تیم شارلوا تجربه کرد هرچند دو تجربه ناموفق در کلوب بروخه و اودهورلی نیز داشت.

حالا اما با اعلام رسمی باشگاه استقلال کاوه رضایی به استقلال بازگشت و به زودی راهی اردوی ترکیه این تیم خواهد شد.

کاوه رضایی به استقلال پیوست
بالاخره رسمی شد؛ کاوه رضایی به استقلال بازگشت

بیشتر بخوانید: کاوه رضایی و حسین مرادمند به ترکیه رسیدند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا