خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میرسلیم درباره «ماجرای کاخ ولنجک»: آیا هتک حرمت آبروی مومن صحیح است؟

حدود سی سال پیش که میرسلیم آنچنان معروف نبود و البته عضو حزب موتلفه و بازاری خانه ی او در کوچه پرستو در خیابان حکمت (خیابان شهید برادران سلیمانی) قرار داشت که از خیابان های محله قیطریه است. این را برخی از اهالی قدیمی این کوچه می گویند اما درباره خانه فعلی او لطف الله سیاهکلی مدعی شده است که خانه ای مانند قصر در ولنجک تهران است که میرسلیم آن را تکذیب کرده است.

دفتر مصطفی میرسلیم ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص سکونت وی در کاخی در ولنجک تهران را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته لطف‌الله سیاهکلی، نماینده قزوین در مجلس یازدهم، در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد، گفته بود: آقای میرسلیم در کاخی در ولنجک زندگی می‌کند، ایشان جزو کسانی بودند که من در مجلس با وی درگیر بودم.

در پی آن، دفترمصطفی میرسلیم نماینده تهران تکذیبیه ای به خبرگزاری خبرآنلاین به شرح زیر ارسال کرده است:

دربارهٔ خبر اکیداً کذب کاخ‌نشینی آقای مهندس میرسلیم که فعلاً در بین بعض خبرگزاری‌های نامتعهد و بعضاً غافل دست‌به‌دست می‌شود باید به آگاهی برسانیم که آقای لطف‌الله سیاهکلی، نمایندهٔ محترم مردم شریف قزوین در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در جمع دانشجویان سخنانی گفتند؛ از جمله این‌که آقای میرسلیم در ولنجک کاخ‌نشین است و حتی اشاره کردند که موجب ردّ صلاحیت وی در انتخابات مجلس دوازدهم نیز مشار الیه بود. آن‌گاه رسانه‌ها در بحبوحهٔ اعلام اسامی نامزدهای ردّ صلاحیت‌شده، تکهٔ اخیر را از آقای سیاهکلی و به مقتضای زمان و فرصت‌طلبی‌های مرسومِ برخی از خبرگزاری‌ها، آن را پخش کردند که پس از آن آقای میرسلیم نقل می‌کنند که آقای سیاهکلی فردای آن روز از ایشان دلجویی کردند و گفتند که دانشجویان سخنان وی را گزینشی و مُقَطَّع منتشر کرده‌اند. بنابراین پس از گذشت بیش از یک ماه، چه دلیلی دارد که بخش نخست سخن آقای سیاهکلی را مبنی بر کاخ‌نشین بودن آقای میرسلیم در ولنجک منتشر کنند؛ در حالی که خودِ نمایندهٔ محترم در همان زمان از آقای میرسلیم به سبب کذب بودن مطلب، اعتذار جسته است؟! آیا این هتک حرمت یک مؤمن قلمداد نمی‌شود؟

وانگهی برفرض هم چنانچه آقای میرسلیم در ولنجک کاخی داشته باشد و آقای سیاهکلی هم بدان ابرام ورزند، آیا برای این گفتهٔ خود نباید عکس، فیلم یا سندی ارائه می‌کردند؟!! و اصولاً رسانه‌هایی چون شما، تابناک، انتخاب، فرارو، خبر فوری و سایرین، چرا باید بدون تحقیق و سند، جنجال بیافرینند و لجن بپراکنند و با آبروی مؤمنی بازی کنند؟ مضاف اینکه اگر آقای سیاهکلی همچنان بر موضوع اصرار داشته باشند، حاضریم به هزینهٔ دفتر، ایشان، شما و اصحاب محترم رسانه را به محل اسکان آقای مهندس میرسلیم ببریم تا هم با یکدیگر عکسی یادگاری در کنار کاخ ایشان برداریم و هم آقای میرسلیم را (البته با پوزش از حضرتشان) مفتضح و محکوم کنیم و این پروندهٔ دروغین را برای همیشه ببندیم.

چنانچه موافقت حاصل باشد، یا علی!

میرسلیم اگر کاخ‌نشین بود، با کاخ‌نشینان، تراکم‌فروشان، فاسدانِ غوطه‌ور در بیت المال، فساد بَیّنِ شهرداری‌ها، دشمنان و نابودکنندگان محیط زیست، نابه‌سامانی و فساد آشکارا در گمرک، برهم‌زنندگان و مفسدان اقتصادی کشور، بی‌اخلاقی‌های حاکم بر جامعه، مخالفان با تولیدات داخلی، موافقان با کاستن ارزش پول ملّی، ازبین‌برندگان شأن والای ملت شریف ایران، مختلسین و امثال اینان، جانانه به نبرد نمی‌پرداخت تا این‌گونه آماج توهین‌ها و بلکه اهانت‌ها شود!

والعاقبت للمتقین.

با احترام
دفتر جناب آقای مهندس سیدمصطفی میرسلیم


فیلم کوتاه اشاره‌شده بدان را به ضمیمه ارسال می‌کنم.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا