خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیگ ملت های والیبال ؛ صحبت های عطایی و گربیچ پیش از دیدار بزرگ

لیگ ملت های والیبال 2022 به مرحله نهایی و حساس خود رسیده است و حالا بهروز عطایی و نیکولا گربیچ پیش از دیدار حیاتی ایران و لهستان مطالبی را مطرح کرده‌اند.

به گزارش انصاف ورزشی، لیگ ملت های والیبال 2022 از روز گذشته در مرحله نهایی آغاز شده است و در روز نخست ایتالیا با شکست هلند و آمریکا با شکست برزیل به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کردند.

امشب اما بازی‌های روز دوم دور نهایی لیگ ملت های والیبال برگزار می‌شود که در آن فرانسه و ژاپن به مصاف هم خواهند رفت و ایران و لهستان نیز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

اما پیش از این مسابقه حساس بهروز عطایی در مصاحبه‌ای گفت:

«قطعا در این مرحله بازی‌ها سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند. هشت تیم برتر لیگ ملت‌ها در این مرحله حضور دارند و کار سختی پیش روی تمام تیم‌هاست. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

تیم ایران یک برتری ذهنی و روحی نسبت به لهستان دارد و آن شکست این تیم در مرحله مقدماتی است. این برتری می‌تواند کمک کند که با فکر آرام‌تر و خیال آسوده‌تر در این مسابقه بازی کنیم. البته سبب نمی‌شود تمرکز ما به‌هم بخورد، مسلما برای این مسابقه برنامه خواهیم داشت و سعی می‌کنیم در جریان بازی آن چه را که بلد هستیم به خوبی انجام دهیم تا مردم کشورمان از بازی این تیم خوب لذت ببرند.

تمرینات خوبی را انجام دادیم. مصدومیت‌هایی وجود دارد اما سبب بازی نکردن بازیکنی نمی‌شود. سعی می‌کنیم درد را به حداقل برسانیم تا بازیکنان با حداکثر کیفیت خود در این مسابقات حضور یابند.»

همچنین نیکولا گربیچ سرمربی مشهور تیم ملی لهستان نیز در خصوص این بازی گفت:

«صادقانه بگم انتظار بازی سختی داریم. تمام دیدارها با نتیجه صفر بر صفر شروع می‌شوند. ما هم برای این دیدار آماده هستیم و عملکرد بازیکنان ایران را تحت نظر داشته‌ایم. بازی مقابل تیم ملی والیبال ایران لذت بخش است. تیم ایران، والیبال را بسیار خوب بازی می‌کند. این عملکرد ایرانی‌ها فقط مقابل تیم لهستان نبوده، بلکه در تمام طول مسابقات لیگ ملت‌ها این موضوع را حفظ کرده‌اند. تیم ایران لیاقت حضور در این مرحله را داشته است. اگر به همان شیوه‌ای که مقابل لهستان بازی کردند، ادامه دهند، امکان این را دارند که به مراحل بالاتر صعود کنند.

لیگ ملت های والیبال ؛ صحبت های عطایی و گربیچ پیش از دیدار بزرگ
لیگ ملت های والیبال ؛ صحبت های عطایی و گربیچ پیش از دیدار بزرگ

در مورد کیفیت تیم ملی والیبال ایران باید اذعان کنم که آنها خیلی خیلی خوب هستند. سه بازیکن بلند زن ایران عملکردی در سطح جهانی داشته‌اند. میلاد نیز سال‌ها در این تیم بوده و نمی‌توان از هیچ کلمه‌ای برای توصیف او استفاده کرد و او فوق العاده است. اما دو بازیکن دیگر نیز فوق‌العاده و یک سورپرایز محسوب می‌شوند. آن‌ها خیلی خوب والیبال بازی می‌کنند. پس از پایان حضور نسل قبلی در تیم ایران همه منتظر بودند تا ببیند آن‌ها با این تغییر چگونه دست و پنجه نرم می‌کنند، اما دیدم که خیلی خوب با این موضوع کنار آمدند و اگر بهتر از نسل قبل نباشند، حداقل در همان سطح قبلی والیبال را بازی می‌کنند.»

با این تفاسیر باید به انتظار یکی از جذاب‌‌ترین دیدارهای سالهای اخیر والیبال جهان در چارچوب مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 بنشینیم تا یکی از دوتیم ایران و لهستان فاتح بزرگ این جدال لقب گیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا