خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی: درباره‌ی حجاب کسی از زور سخن نمی‌گوید

سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: متاسفانه برخی رعایت حجاب را نمی‌کنند و حتی در اماکن عمومی کشف حجاب می کند که خلاف قانون است. باید قانون اجرا شود. کسی از زور سخن نمی گوید، حرف از اجرای قانون است. حجاب قانونی مانند سایر قوانین است که الزام آور است. مساله حجاب پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فقها جزو ضروریات دین است.

به گزارش فارس، آیت الله سیداحمد خاتمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان در تشریح جلسه امروز پنج شنبه ( 30 تیر) گفت: این جلسه براساس تبصره 2 ماده 15 آیین‌نامه داخلی مجلس خبرگان که در فاصله دو اجلاسیه خبرگان (حداقل دو ماه قبل از اجلاسیه بعدی) جلسه‌ای مرکب از هیات رئیسه، روسای کمیسیون‌ها و پنج نفر از اعضای خبرگان برگزار شد.

وی افزود: تا الان که خدمت شما هستم 20 نفر از اعضای خبرگان با حصور رئیس جمهور صحبت کردند که عمدتا مسائل مطرح شده پیرامون معیشت مردم و گرانی ها و راهکارهایی که در این عرصه وجود دارد بود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: اعضای خبرگان نماینده مردم هستند و باید درددل مردم را به مسئولان برسانند.

آیت الله خاتمی تشریح کرد : وزیر اقتصاد در جلسه حضور داشتند که در این رابطه توضیح دادند. در مورد برجام مواردی گفته شد که مسئولان موارد قابل توضیح را به مردم بگویند و اعلام شود برجام در چه مرحله است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان افزود: مساله سوم بحث حجاب بود که متاسفانه برخی رعایت نمی کنند و حتی در اماکن عمومی کشف حجاب می کند که خلاف قانون است. باید قانون اجرا شود. کسی از زور سخن نمی گوید، حرف از اجرای قانون است. حجاب قانونی مانند سایر قوانین است که الزام آور است. مساله حجاب پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فقها جزو ضروریات دین است.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: اجتماع مبارکی بود هر یک از اعضا حداقل 5 دقیقه وقت داشتند صحبت کنند آقای ریسی هم در حال حاظر در حال صحبت هستند سخنان ایشان هم منطقی و قابل پذیرش است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا