خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همه چیز در مورد قیمت لمینت دندان قسطی

رپورتاژ آگهی

قیمت لمینت دندان قسطی به چه صورت است؟ همان طور که می دانید لمینت یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین روش های زیباسازی دندان است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. تنها دغدغه ای که علاقه مندان لمینت دندان با آن درگیر هستند قیمت لمینت است که خوشبختانه بسیاری از پزشکان با ارائه خدماتی همچون، لمینت دندان به صورت اقساطی این دغدغه متقاضیان را برطرف کرده اند.

حال اگر تمایل دارید اطلاعات خود را در زمینه قیمت لمینت دندان قسطی افزایش دهید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بررسی قیمت لمینت دندان قسطی

در حال حاضر، لمینت دندان قسطی یکی از بهترین راهکارها برای متقاضیان زیباسازی دندان است تا بتوانند از عهده مخارج لمینت دندان خود برآیند. از آنجایی که هزینه و مخارج دندانپزشکی در هر دوره ای افزایش می یابد و عموما از هزینه های نسبتا بالایی برخوردار است اغلب افراد به این دلیل اقدام به دریافت خدمات دندانپزشکی و درمان خود نمی کنند و یا دیر، تصمیم به این کار می گیرند.

این موارد سبب شدند برخی از کلینیک های دندانپزشکی طرحی به عنوان لمینت دندان به صورت اقساطی ارائه دهند تا مراجعه کنندگان، هزینه لمینت دندان خود را در چند مرحله پرداخت کنند. این روش سبب می شود نه تنها مراجعه کنندگان درمان شوند بلکه از نظر مالی، تحت فشار نباشند.

البته یک سوال مهم، ذهن متقاضیان لمینت دندان اقساطی را درگیر می کند که نحوه محاسبه قیمت لمینت دندان قسطی به چه صورت است؟

هزینه لمینت دندان چقدر است؟

هزینه لمینت بسته به فاکتورهای مختلف، متغیر می باشد که از جمله آن ها می توان به تعداد دندان، نوع مواد اولیه، هزینه و دستمزد دندانپزشک و … اشاره نمود. در واقع، تمام این فاکتورها بر قیمت لمینت دندان قسطی نیز تاثیر می گذارند.

به طور کلی می توان گفت هزینه لمینت های سرامیکی بیشتر از سایر انواع لمینت ها است. با توجه به این موضوع، بسیاری از افراد از انجام این نوع لمینت، صرف نظر می کنند ولی قیمت لمینت دندان قسطی تا حد زیادی این مشکل را برطرف نمود.

اما اصلا لمینت دندان چیست که موفق شد تا این اندازه مورد استقبال عموم قرار گیرد و از پرطرفدارترین روش های زیباسازی دندان باشد.

معرفی لمینت های دندانی

لمینت یک روکش بسیار ظریف و باریک است که با قالبگیری از دندان متقاضی فقط برای او ساخته می شود.  این کاور، تمام ایرادات دندان افراد را برطرف می کند. از جمله ایرادهای دندان که با لمینت برطرف می شوند شامل تغییر رنگ دندان، شکستگی، نامرتب بودن و فاصله دندان ها می باشد. به عبارت دیگر، لمینت نوعی پوشش ترمیمی است. لمینت سبب می شود لبخندی زیباتر داشته باشید و سبب افزایش اعتماد به نفس شما می شود. همچنین مراقبت های لمنیت دندان آسوده تر از کامپوزیت دندان می باشد و یکی از عوامل مهم در تفاوت کامپوزیت و لمینت می باشد.

مزیت های پرداخت اقساطی هزینه ها

همانطور که اشاره نمودیم با توجه به هزینه بالای لمینت دندان، ارائه طرح لمینت دندان قسطی سبب شد متقاضیان بتوانند این هزینه را در چند مرحله پرداخت کنند. اما آیا لمینت دندان قسطی به غیر از این مزیت عالی از مزایای دیگر هم برخوردار است یا خیر؟

بدون شک، پاسخ این سوال بله است. چرا که بسیاری از افراد بر این باورند، کیفیت و نوع خدمات رسانی در روش لمینت دندان به صورت قسطی متفاوت از کسانی است که هزینه لمینت را به صورت نقدی پرداخت می کنند. در صورتی که اصلا اینگونه نیست. این مورد یکی از بهترین مزیت های لمینت دندان به صورت اقساطی بشمار می رود. به عبارت دیگر، اقساطی بودن لمینت دندان دلیل بر این نیست که این روش زیباسازی، بدون کیفیت و ناقص انجام گیرد. پس به هیچ وجه نگران این موضوع نباشید. مطمئنا برای شما همان خدماتی ارائه می شود که برای مشتریان پرداخت نقدی صورت گرفته است.

یکی دیگر از مزیت های لمینت دندان اقساطی، افزایش اعتماد به نفس است. این گزینه برای افرادی که ظاهر دندان هایشان اصلا خوب نیست و به خاطر همین موضوع، اعتماد به نفس کمی دارند بهترین راهکار است. پرداخت قیمت لمینت دندان قسطی به این افراد کمک می کند که دغدغه ای برای پرداخت هزینه های لمینت نداشته باشند و بتوانند درمان خود را آغاز کنند.  

مزیت دیگر لمینت دندان قسطی این است که عموما دندانپزشکان و کلینیک های باسابقه این نوع خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. در واقع آنها این امکان را برای بیماران خود در نظر گرفته اند که با شرایط راحت تری تصمیم به زیباسازی دندان های خود بگیرند.

بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد لمینت دندان، ابتدا تحقیق کنید کلینیک مورد نظر این خدمات را ارائه می دهد یا خیر، تا هیچ دغدغه ای بابت هزینه ها نداشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت

با توجه به مطالب بالا دریافتیم که هزینه لمینت دندان با توجه به فاکتورهای، متفاوت است. بنابراین برای لمینت دندان به صورت اقساطی هم نمی توان قیمت دقیقی ارائه داد. به طور کلی کلینیک یا دندانپزشک مورد نظر شما با توجه به عوامل زیر، قیمت لمینت دندان شما را محاسبه و با توجه به قوانین کلینیک، آن را قسط بندی می کند و به شما ارائه می دهد.

  • تعداد دندان: یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت لمینت دندان قسطی، تعداد دندانها میباشد. به این صورت که هر چه این تعداد بیشتر باشد سبب افزایش قیمت لمینت می شود.
  • مواد تشکیل دهنده: مواد تشکیل دهنده، مهمترین تاثیر را بر روی کیفیت، دوام، مقاومت و طول عمر لمینت ها می گذارند.
  • تجهیزات دندانپزشکی: بدون شک، هرچه تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت تر باشند نتیجه نهایی و کیفیت لمینت ها بهتر می شود. از آنجایی که دندانپزشک برای تهیه چنین تجهیزاتی، هزینه گزافی می پردازد این مورد نیز بر قیمت لمینت قسطی تاثیر می گذارد.
  • دستمزد دندانپزشک: دستمزد گزینه ای است که در میان دندانپزشکان، متفاوت است و هر پزشکی با توجه به سابقه کار، تجربه، مهارت و … دستمزدی برای خود در نظر می گیرد.
  • تعداد لمینت مصرفی: هر چه تعداد لمینت مصرفی بیشتر، هزینه نهایی افزایش می یابد.
  • سابقه و مهارت دندانپزشک: هرچه سابقه و مهارت دندانپزشک بیشتر باشد کیفیت کار شما نیز افزایش می یابد و سبب افزایش طول عمر لمینت ها می شود.
  • دندان بیمار: نوع دندان بیمار نیز بر قیمت لمینت تاثیر می گذارد. در واقع دندانپزشک با بررسی دندان های بیمار تشخیص می دهد که این دندانها فقط به ترمیم نیاز دارند و یا نیازمند مراحل دیگری نیز هستند.
  • موقعیت مکانی کلینیک دندانپزشک: موقعیت مکانی دندانپزشک و اینکه در کدام منطقه قرار دارد از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت لمینت دندان قسطی می باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا