خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنم فرشادجو در راستای جنبش زنان: اگر این 5 نفر را فالو کرده اید من را آنفالو کنید

شبنم فرشادجو عکسی از 5 کارگردان و بازیگر مرد سینما منتشر کرد و آنها را غیر مستقیم محکوم کرد

برترین‌ها: شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرامش تصاویر ۵ مرد سینمای ایران را منتشر کرده و جنبش «من هم» را تگ کرده است.

او با انتشار عکس این افراد نوشت: « هرکسی این اشخاص رو دنبال میکنه در اینستاگرام لطفا من رو آنفـالو کنه.»

ادعای جنجالی شبنم فرشادجو درباره ۵مرد سینمای ایران

وی عکس فرهاد اصلانی، حبیب رضایی، مهدی کرم پور، مهدی کوشکی و کاوه سجاد حسینی را منتشر کرد

سوم فروردین ۱۴۰۱، سمیه میرشمسی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینمای ایران، با انتشار ۲۲ رشته توییت، مجموعه اتفاق‌های پشت صحنه یک فیلم را توضیح داد و ادعا کرد بعد از چند برخورد میان او و این بازیگر باسابقه، در معرضِ آزار قرار گرفته است.

این دستیار کارگردان که روایتش در توییتر با واکنش‌های گسترده همراه بود، ادعا کرده که برخی از عوامل فیلم از این ماجرا خبر دارند.

این اولین‌باری است که چنین اتهامی علیه یکی از چهره‌های شناخته شده هنری در ایران، به صراحت مطرح می‌شود و جمعیتی بزرگ از زنان سینما، آن را پیگیری می‌کنند.

بعد از این افشاگری هم کم کم برخی بازیگران و افراد دخیل در حوزه سینما به این جنبش پیوستند.

شبنم فرشادجو 44 ساله دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بابا مگه تو کی هستی اگر خیلی مردمی بودی نمیرفتی کانادا اوج مشکلات مردم از تفریحات بگی فکر میکنی خیلی مهمی ؟ فکر میکنی لیدر هستی؟ متاسفم که یکی مثل تو میخواد لیدراین کارخیلی مهم باشه گاهی وقتها حرفها رو بایدگوش کرد نتیجه گرفت شایدحقیقت داره که اگر قرار مشکلات اقایون دید باید طرف خانمها هم مشکلات رو هم دید .کرم خاکی گاهی تو درخت هستش گاهی تو میوه

    7
    14
  2. کشف حجابت فعلا که گردن مهساامینی بیچاره س. گردن کسی دیگه ننداز چون بعد مرگش اینطور خودتو بابی حجابی بی ارزش کردی. دل تک تک بانوانی که به حجاب بعنوان یکی از ارزشها در تمام ادیان مقدس میدونستن توهین کردی دل من یکی رو ب درد اوردی. از دست شما دیگه امون نداریم تبلیغ بی حیایی تاکی؟! این راهش نیست ولی. قبلا دوستت داشتم دیگه برام بی اعتبار شدین بعنوان یک بازیگر

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا