خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و منچستریونایتد 27 بهمن 1401

پخش زنده بارسلونا و منچستریونایتد 27 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های منچستر یونایتد و بارسلونا به ترتیب به عنوان تیم دوم لیگ اروپا و تیم سوم لیگ قهرمانان، امشب از ساعت 21:15 در فرمت جدید برگزاری رقابت‌های کنفرانس و لیگ اروپا، برای تکمیل شدن تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و منچستریونایتد 27 بهمن 1401 که در نیوکمپ برگزار می‌شود در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و منچستریونایتد 27 بهمن 1401

پخش زنده بارسلونا و منچستریونایتد 27 بهمن 1401

بارسلونا و منچستریونایتد، امشب در مرحله حذفی انتخاب تیم‌های مراحل بعدی لیگ اروپا امشب رویارو می‌شوند. بارسا جذاب ژاوی که حالا به بلوغ رسیده و در صدر جدول لالیگا اختلاف خوبی با رئال ایجاد کرده است، در گروهی با حضور بایرن مونیخ، اینتر و ویکتوریا پلژن نهایتا سوم شد تا به لیگ اروپا سقوط کند. من یونایتد هم اما که اوایل فصل عملکرد خیلی خوبی نداشت و به بلوغ این روزها نرسیده بود، در گروهی با حضور سوسیداد، شریف و اومونیا نیکوزیا دوم شد تا مجبور باشد در پلی آف بازی کند.

حالا بازی دو تیم سرحال این روزها فوتبال اروپا که هردو وضعیت ایده‌آلی دارند باید برای حذف یکدیگر رویارو شوند. دو تیمی که قطعا با فرم فعلی، اصلی‌ترین مدعیان لیگ اروپا در حال حاضر هستند.

بارسا هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و 16 بازی است که شکستی نداشته و من یونایتد در 5 بازی آخر 4 برد و 1 تساوی کسب کرده و البته 6 بازی پیاپی است که شکستی نداشته است.

دو تیم در سالیان اخیر بارها به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 5 برد برای بارسا و 2 برد برای من یونایتد بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و منچستریونایتد 27 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا