خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس چیواس 1 مرداد 1401

دو تیم یوونتوس و چیواس امروز صبح در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده یوونتوس چیواس 1 مرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم یوونتوس و چیواس از ساعت 7:30 صبح امروز به وقت ایران در یک بازی دوستانه رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و چیواس 1 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده یوونتوس چیواس 1 مرداد 1401

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری که در فصل گذشته رقابت‌های فوتبال در کسب عنوان قهرمانی سری آ و موفقیت در دیگر جام‌ها ناکام ماند حال با تغییراتی مهم نسبت به فصول پیشین برای فصل جدید آماده می‌شود.

در شرایطی که به نظر می‌رسید جدایی رونالدو از یوونتوس اوضاع را برای جا افتادن دیبالا به عنوان فوق‌ستاره یوونتوس بهتر باز کند، اما مشکلات ستاره آرژانتینی با مدیریت باشگاه و خوش درخشیدن فدریکو کیه‌زا در پیراهن یوونتوس سبب شد تا سران یووه به اندیشه عدم تمدید با دیبالا باشند.

پائولو نیز مانند بسیاری دیگر از ستارگان فصل گذشته یوونتوس از این تیم به مقصد رم جدا شد تا شاگرد ژوزه مورینیو شود. یووه در فصل نقل و انتقالاتی جاری سه مدافع خروجی یعنی مریح دمیرال، جورجو کیه‌لینی و ماتیاس دلیخت داشته و علاوه بر دیبالا، برناردسکی هم از این تیم جدا شده است.

در عوض سران بانوی پیر برای ترمیم تیم نسبت به جذب آنخل دی ماریا، پل پوگبا و جلیسون برمر اقدام کرده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و چیواس 1 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال یوونتوس و چیواس 1 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال یوونتوس و چیواس 1 مرداد 1401

لینک 3: پخش زنده فوتبال یوونتوس چیواس 1 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا