خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو موناکو 1 مرداد 1401

دو تیم پورتو و موناکو امشب در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده پورتو موناکو 1 مرداد 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

دو تیم پورتو و موناکو امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و موناکو 1 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده پورتو موناکو 1 مرداد 1401

قهرمان مقتدر لیگ پرتغال باید امشب به مصاف موناکویی برود که بعد از قهرمانی در لیگ فرانسه با نسل درخشان خود به سرمربیگری لئوناردو ژاردیم، دیگر نتوانسته درخشش قبل را تکرار کند و در بهترین حالت معمولاا جزو 4 تیم برتر است.

پورتو اما فصل گذشته برای دومین سال متوالی با درخشش مهدی طارمی و تنی چند از ستارگان جوانش موفق شد به قهرمانی لیگ داخلی برسد. یک قهرمانی رکوردشکن که اگر شکست برابر براگا نبود، به قهرمانی بدون شکست هم بدل می‌شد.

دو تیم پیش از این 4 بار به مصاف هم رفته‌اند. معروف‌ترین تقابل مربوط به فینال لیگ قهرمانان پورتو مورینیو با موناکو است که پورتو پیروز شد. در 3 دیدار دیگر نیز پورتو 2 و موناکو تنها 1 بار پیروز شده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و موناکو 1 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال پورتو موناکو 1 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا