خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای معاون رئیسی: در یک سال اندازه 8 سال کار انجام دادیم!

معاون رئیس دولت سیزدهم مدعی است که رئیس و اعضای این دولت در یک سال اخیر به اندازه‌ی هشت سال کار انجام داده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، سیدمحمد حسینی که سابقه‌ی فعالیت به‌عنوان وزیر ارشاد اسلامی دولت احمدی‌نژاد را در کارنامه‌ی کاری خود دارد، می‌گوید: در طول یک‌سال اخیر دولت سیزدهم به اندازه 8 سال کار انجام داده و جز دو استان کرمان و همدان، رئیس دولت به تمام استان‌های کشور سفر داشته و اعتبارات مصوب سفرها نیز تخصیص پیدا کرده است.

تسنیم نوشت: «محمد حسینی عصر امروز در شورای اداری خمین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم اظهار داشت: سند تحول در سی و هفت عنوان و موضوع توسط دولت سیزدهم نگارش یافته که باید شاهد عملیاتی شدن این سند باشیم از طرفی برنامه هفتم توسعه کشور نیز باید براساس مسئله محوری تهیه و با بهره گرفتن از عزم و اراده ملی به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: در طول یک‌سال اخیر دولت سیزدهم به اندازه 8 سال کار انجام داده و جز دو استان کرمان و همدان، رئیس دولت به تمام استان‌های کشور سفر داشته و اعتبارات مصوب سفرها نیز تخصیص پیدا کرده این درحالی است که مردمی بودن دولت سیزدهم شعار نبوده و ریاست جمهور و هیئت دولت با سفر به استان‌ها از نزدیک مشکلات مناطق مختلف کشور را لمس کرده و می‌بینند، بنابراین مدیران باید تحول و کار جهادی را باور داشته باشند و مشکلات را با روحیه گره گشایی حل کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جایگاه شهرستان خمین گفت: خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که سبب آوازه و نام بلند شهرستان شده و بسیاری از بزرگان معتقد هستند که شخصیتی تحول آفرین مانند امام راحل پس از ائمه اطهار(ع) نداشتیم بنابراین باید با تلاش و کار فرهنگی شخصیت امام راحل بیش از آنچه تا به امروز محقق شده به دنیا معرفی شود، بنابراین باید اساتید برای بازدید از بیت تاریخی امام راحل در خمین تشویق شوند و این مکان معنوی و تاریخی در مسیر راهیان نور قرار گیرد.

وی افزود: آشنایی نزدیک با امام راحل و اجداد معظم له و زندگی و سیره امام امت که دارای روحیه حماسی و سلحشوری بودند در گردشگران داخلی و خارجی تاثیرگذار است و خمین می‌تواند پیشگام در معرفی امام خمینی(ره) باشد و بخشی از مشکلات را می توان با حوزه فرهنگی نظیر ترویج اندیشه های امام و پاسخ به ابهامات حل کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به کارهای صورت گرفته در خمین گفت: مدیران استان و شهرستان برای حل مشکلات خمین باید پیگیر باشند وگرنه مطالبات در حجم انبوه کارهای دولت فراموش می شود، به منظور تبدیل خمین به فرمانداری ویژه شاخص‌ها باید بررسی و روال در کمیسیون سیاسی و دفاعی طی شود.

وی افزود: خشکسالی مشکل تمام کشور است و بسیاری از استان‌ها با مسئله آب مواجه هستند و در دولت سیزدهم از روز اول اهتمام ویژه ای برای این مسئله وجود دارد، این مسئله باید با دقت و ظرافت پیگیری شود چراکه گاهی تبعات اجتماعی و مقاومت هایی به دنبال دارد چراکه دولت عزم جدی برای انتقال آب، نوع کشت ، نحوه آبیاری و چاه های ژرف دارد و هم اکنون 3 مورد چاه ژرف در زابل و سیستان و بلوچستان در اعماق زمین حفر کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در خمین بخش بهداشت و درمان است که بیمارستان یکصد و چهل و چهار تخت‌خوابی خمین آماده است و پس از پیگیری از وزارت بهداشت انتظار می رود مسائل این بیمارستان حل شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. میزان کار‌ممکن این برای یک کارگر ساده ساختمان مهم باشد اما برای مسئول میزان کار مهم نیست بلکه نتایج مفید تصمیم هایش مهم هست .
    میزان تصمیمات درست یک مدیر و یامسئول نشانگر توانایی و یا بی لیاقتی اوست و نه میزان کارش .
    نتایج تصمیمات مسئولین در مواجهه با بحرانهای طبیعی ضعیف بوده . نتایج تصمیمات مسئولین در مواجهه با بحرانهای اقتصاد کشورضعیف بوده .
    نتایج تصمیمات مسئولین در اقتصاد کشور بسیار ضعیف بود .
    نتایج این تصمیمات ضعیف در سبد خانوار ها در کنترل تورم در بورس – صنایع و یا پیشرفت پروژه های عمرانی و….. کاملا به چشم می‌خورد و غیر قابل انکار هستند . همین تصمیمات ضعیف منجر به اعتراض گسترده ای شده است که متاسفانه مسئولین این ها را گردن بیگانگان می اندازند و اغتشاش می نامندش.
    شاید دشمنان بر آتش اعتراضات دمیده باشند اما آتش وجود داشت و عامل آتش تصمیمات ضعیف دولت مردان و مسئولین بوده و هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا