خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زاکانی: تا پنج سال آینده بخش عمده آلودگی هوا برطرف می‌شود

علیرضا زاکانی، فعال سیاسی اصولگرا که با انتخاب شورای شهر ششم به کرسی شهرداری تهران تکیه زده است، وعده داد که تا پنج سال آینده بخش عمده‌ی مشکلات آلودگی هوا را برطرف خواهد کرد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای زاکانی با بیان اینکه «تا پنج سال آینده، بخش عمده مشکلات آلودگی هوا در تهران برطرف می‌شود»، گفت: مشکلات زیر ساختی پایتخت به ویژه آلودگی هوا، نیازمند فعالیت اساسی است که با پیش بینی‌های کارشناسان نزدیک ۲۰ سال به طول خواهد انجامید.

زاکانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد سگ‌های ولگرد در پایتخت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مردم در تهران جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب است که علاوه بر مشکلات آزار و اذیت، مشکلات بهداشتی را نیز برای شهر به همراه خواهد داشت.

وی گفت: با هماهنگی که انجام دادیم، پیمانکار مشخص و سگ‌های بلاصاحب در حال جمع‌آوری در سطح خیابان‌های تهران هستند و این سگ‌ها با رعایت موارد بهداشتی در مکانی نگه‌داری می‌شوند.

زاکانی درباره ارتباط مستقیم شهرداران مناطق تهران با مردم، تصریح کرد: با دستوری که به شهردارهای مناطق دادیم، قرار شد یک روز در هفته که دوشنبه‌ها است، شهرداران مناطق در بین مردم حضور پیدا کنند و به طور مستقیم با مردم گفت‌وگو و در راستای رفع آن‌ها تلاش کنند.

شهردار تهران اضافه کرد: با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود تا مشکلات بزرگترین کلان شهر کشور مرتفع شود و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

بخش عمده مشکل آلودگی هوا تا ۵ سال آینده برطرف می‌شود

شهردار تهران بیان کرد: مشکلات زیر ساختی پایتخت به ویژه آلودگی هوا، نیازمند فعالیت اساسی است که با پیش بینی‌های کارشناسان نزدیک ۲۰ سال به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: با تمام تلاش و اقداماتی که انجام دادیم، این نوید را خواهیم داد تا پنج سال آینده، بخش عمده مشکلات آلودگی هوا در تهران برطرف شود.

شهردار تهران به خانه شیخ فضل‌الله نوری اشاره و عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار شد این خانه خریداری و به موزه تبدیل شود و بخشی از این خانه را نیز به حسینیه تبدیل خواهیم کرد.

زاکانی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در دستور کار شهرداری تهران است، معماری ایرانی اسلامی در سطح تهران است که تمامی پروژه‌ها در این راستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. تو دیگر ساکت شو و چیزی مگو! که سکوتت، آوازی شیرین و دلنواز برای مردم تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا