خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی ژوزه مورینیو شاهد خواستگاری می‌شود! [+فیلم]

ژوزه مورینیو شاهد خواستگاری احساسی یکی از هواداران رم بود و تصاویر جالبی از این خواستگاری با حضور مورینیو مننشر شده است که با واکنش‌هایی نیز مواجه شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، در حاشیه‌ی یکی از جلسات تمرینی تیم آ اس رم ایتالیا در آلبوفیرا پرتغال یک زوج هوادار رم از ژوزه مورینیو سرمربی مشهور پرتغالی تیم رم درخواست عکس یادگاری کردند که این درخواست با موافقت آقای خاص همراه شد.

اما پس از انداختن عکس یادگاری هوادار رم اجازه نداد که مورینیو به تمرین برگردد تا باعث تعجب مورینیو شود اما بعد از لحظاتی مشخص شد که این هوادار قصد دارد لحظه زانو زدن و خواستگاریش را در جلوی چشمان مورینیو انجام دهد.

آقای خاص نیز پس از این با لبخندی خاص شاهد خواستگاری و لحظات احساسی این زوج شد و پس از آن نیز به آنان تبریک گفت. این اتفاقات با واکنشهای بامزه‌ای نیز رو به رو شد که در یکی از آن ها یکی از هواداران رم سرمربی این تیم را در آن لحظات به کشیش های مراسم ازدواج شبیه دانسته بود.

گفتنی است این روزها آ اس رم با هدایت مرد پرتغالی پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا و جذب پائولو دیبالای آرژانتینی رویاهای بزرگی برای فصل آتی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا