خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت عبدالله مومنی برای تاجزاده

عبدالله مومنی در طی یادداشتی نوشت: مصطفی تاجزاده مصلحی که صدای مردم بود،اینک مردم صدای مصطفی باشند.

مصطفی تاجزاده که کنشگری اش معطوف به استقرار دموکراسی ،دفاع از حقوق بشر و ترویج صلح و تعامل با جهان است؛از نقد بی پروای همه ارکان قدرت بی واهمه و در خود انتقادی از عملکرد گذشته سیاسی پیشقدم است.

مصطفی تاجزاده که هم صدای رسای نقادی قدرت است وهم حامی و تقویت کننده صدای بخش مهمی از مردم است؛عهد بسته بود که صدای بی‌صدایان باشد.

و از همین رو هم صدای جنبش پرافتخار سبز بود واز ظلم رفته بر سر این ملک و ملت در طی سالهای گذشته سخن می گفت و هم در حمایت از سرکوب‌شدگان بی پناه دی۹۶ و خانواده های دادخواه آبان۹۸ و قربانیان جنایت فاجعه‌ی سقوط هواپیما اوکراینی در کنار مردم ایستاد.
بازداشت مصطفی تاجزاده که یکی از نمادهای دموکراسی درونزا در کشور است؛با هدف ایجاد انسداد در مسیر دموکراسی خواهی صورت گرفت.
اگر شهروندان ایران راه نجات کشور را در تقویت جریان دموکراسی خواه می دانند در ایستادگی مدنی در برابر این محافل غیرقانونی با هدف احیای درونمایه اعتراضی جنبش مردمی اهتمام داشته باشند.
حمایت از مصطفی تاجزاده و سایر زندانیان بازداشت شده نظیر سعید مدنی ،کیوان صمیمی، نرگس محمدی،سپیده رشنو،مهدی محمودیان، جعفر پناهی، رسول اف و آل احمد و از همه مهمتر خواست آزادی مادران ستم دیده دادخواه آبان ۱۳۹۸ و آزادی بازداشت شدگان اعتراضات معلمان و جریانات اعتراضی در دوسال گذشته و همه بازداشت شدگان عقیدتی سیاسی ومدنی و صنفی و بازداشت شدگان معترض به حجاب اجباری می تواند به خواست ملی بدل گردد و همگرایی ملی را با هدف خواست آزادی کلیه زندانیان سیاسی است بوجود بیاورد.
خواستی که بخشی از کنشگری مصطفی تاجزاده برای تحقق آن با صدای رسای خویش آنرا فریاد میزد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا