خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای تلخ مرگ دانش‌آموز نوجوان

فارس نوشت: «درگیری دو دانش آموز 14 ساله در روستای زرتوجی از توابع دهستان کریان شهرستان میناب منجر به مرگ یکی از آنها به نام محمد امین بهادری انجامید.

امیری یکی از اهالی این روستا در این باره گفت: دانش آموزان مدرسه باقرالعلوم روستای زرتوجی به دلیل تعمیرات مدرسه در حسینه این روستا به مدرسه می‌روندو کلاس‌ها برای مدت کوتاهی در این حسینیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از دانش آموزان برای نشان دادن هنر رزمی خود به سینه «محمد امین» ضرباتی را وارد می‌کند که این ضربات باعث ایست تنفسی و قلبی محمد امین می‌شود و تلاش کادر مدرسه برای نجات جان وی ناکام می‌ماند.

هنوز جزییات دقیق و رسمی‌تری از این رخداد در روستای زرتوجی منتشر نشده است اما مسؤولان شهرستان میناب بدنبال وقوع این حادثه، پیام‌های تسلیت متعددی صادر کرده‌اند».


آموزش و پرورش هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«پیرو انتشار خبری در رسانه های جمعی در خصوص مرگ یک دانش آموز مینابی در مدرسه، به استحضار می رساند خبر یاد شده برابر این روایت صحت ندارد.

گزارش میدانی کارشناسان ذیربط حاکیست، این رخداد تلخ در مسیر مدرسه به خانه اتفاق افتاده که مراتب در دست بررسی و تحقیقات است.

اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده و بستگان این دانش آموز عزیز، به اطلاع می رساند، موضوع با حساسیت لازم از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا