خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه‌شنبه: آرامش نسبی بازار تهران

روز گذشته اعتراضاتی در بازار تهران انجام شد که شروع کننده‌ی آن افرادی بودند که به گفته‌ی تعدادی از شاهدان عینی، جزو بازاریان نبوده‌اند و در ادامه‌ با تحریک و تهدید شماری از مغاره‌داران موج اعتراضات را گسترش داده‌اند؛ اما بعد از گذشت یک‌ روز وضع بازار بزرگ تهران تقریبا به حالت عادی بازگشته است. امروز، 5 تیرماه، وضع بازار تقریبا به حالت عادی بازگشته است.

یکی از فعالان صنفی بازار تهران درباره‌ی شروع این اعتراضات به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «حدود 40 نفر که جزو بازاریان نبوده‌اند در بازار «عباس‌آباد»، که یکی از مهم‌ترین نقاط بازار تهران محسوب می‌شود، شروع به تجمع و اعتراضاتی کردند که در ادامه‌ با توجه به مطالبات بازاریان و کسبه و ابراز نارضایتی که به‌دلیل نوسانات ارزی وجود داشت، توانستند همراهی آنها را نیز بدست آورند. این افراد برای گسترش اعترضات و نشان دادن سراسری بودن موج آن، روز قبل با تهدید شماری از بازاریان به آسیب رساندن به مغازه‌هایشان، مجبور شدند تا کسب و کار خود را تعطیل کنند و شماری از افراد سودجو نیز به دامن زدن به آن پرداختند.»

خبرگزاری مهر به نقل از «عباس جعفری دولت‌آبادی»، دادستان تهران امروز، 5 تیرماه، نوشت: برنامه‌ی جدی آمریکایی‌ها در مورد ایران دامن زدن به ناامنی‌هاست. دیروز تلاش کردند با تهدید بازاری‌ها در مغازه‌ها را ببندند و در برخی نقاط شهر آشوب ایجاد کنند و به برخی مغازه‌ها آسیب برسانند و تعداد زیادی از  محرکین اصلی حادثه که با برنامه‌ریزی در نقاط مختلف تهران به تهدید بازاری‌ها اقدام کردند توسط پلیس و دستگاه امنیتی شناسایی شدند و امروز تحویل دادستانی می شوند.

توضیح عکس زمستان در تابستان

برقراری آرامش در بازار موبایل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اینا دوربیناشون توی تابستون کار نمیکنه. زمستون میرن عکس جمع میکنن واسه تابستون

    1. زير عکس يادداشت زده آرشيوي است، منتها سئوالي که دارم اينه که چرا يه عکس از آرامش نسبي از توي بازار کسي نتونسته بگيره!!؟

  1. خیلی عالیه فقط زمان عکست برای شیش ماه پیشه گی تو این گرما با کلاه وکاپشن میره بیرون سوتی دادی

    12
  2. آقا بی شوخی من از خدامه آرامش برگرده ولی یا عکسه از آرشیوه که اینا با لباس زمستونی اومدن یا ناموسا این همه سادیسمی ما تو بازار داریم. بمیرم بچه بدبخت و تو وسط گرما با کلاه آوردن .
    فقط یک سوال دیگه
    همین تیتر خبرو ببرم سفارت پناهندگیمو میدن !؟

    11
    1
  3. این پست و که گذاشتین دیدن سوتی دادین زود زیرش نوشتین عکس آرشیوی هست چرا از اول ننوشتین؟میخواین کی رو گول بزنین؟

  4. بعد از افشای آمد نیوز راجب کاپشن ها، زیر نویس زده آرشیوه.کلی کلیپ و عکس واقعی دیدیم از ماجرا. چرا سند نمیدی از آرامش؟؟؟!!

  5. خدایی اینا گمونم یا فشار خونشون خیلی افتاده که سردشونه یا احتمالا سرما خوردن تب و لرز کردن نمیدونم احتمال که نداره عکس رو تو زمستون گرفته باشن یا شب عید گرفته باشن بعیده مردم رو چی فرض کردین گوشمون درازه؟یا رو پیشونیمون چیزی نوشتن دروغ ندید خورد مردم

  6. لعنتی….هر اتفاقی توی ایران میفته دست اجنبی توشه اینقد که هوا رو سرد کردن تا مردم موقع اعتصاب گرمشون نشه و عرق نکنن!!!!

  7. یعنی خبرنگار شما نتونسته یه عکس از ارامش بازار بگیره؟ اگه رفته ارامش نسبی رو دیده پس باید عکس میگرفته اگه نرفته پس خیلی گه خوردید عکس ارشیوی میذارید. اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا

  8. خبرنگار شما حتی نتونسته یک عکس بگیره از بازار که بتونید این جا بذارید اونوقت چرا اصرار دارید اخبار دستوری منتشر کنید؟
    واقعا خجالت آوره!

  9. گفته که عکس آرشیو هست ولی جالب اینجاس که ی ذره فکر نکرده که دستکش دست مردم و کلاه و کاپشن تنشونه حداقل میرفتی از آرامش نسبی عکس مینداختی بعد خبر میرفتی

  10. شما غلط زیادی کردید پس این همه فیلم از تظاهرات مردم روز گذشته که تو شبکه های اجتماعی پخش شد صحنه سازی بوده؟! شما خودتون همون چیزی هستید که مردم رو فرض کردید…

  11. خوشم میاد ملت قشنگ رو مچتونو میگیرن ،اینقدر آرشیوتون ضعیفه که حداقل عکس از تابستان پارسال هم ندارید خخخخخخ

  12. انشاالله زودتر آرامش برگرده , اگر 40-50 نفر بتونن بازارهای بزرگ کشور را تعطیل کنن که خدا به داد این کشور که هی پوز قوی بودن نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را میدادین , برسه
    اینطور که شما همه چی رو سر این چند نفر دارین میشکنین فکر کنم اگر به 4 یا 5 هزار نفر برسن انقلاب میکنن..
    کشتی اگر سوراخ نداشته باشه هیچوقت غرق نمیشه , کشور هم اگر اینهمه بی ثباتی نباشه مطمئن باشید هیچکس نمیتونه محرک دیگران باشه.. این بازاریان هم بخاطر اینکه تنه امنیتی ها بهشون نخوره و امیتی ها هم بخاطر جلوگیری از اعتراضات بیشتر و آرام نشان دادن کشور ,این اعتراضات رو به دستهای پشت پرده نسبت میدن !!!
    آقایون مسئول برین یک جراحی بزرگ انجام بدین که جدی جدی داره شر میشه..

  13. حالا که دیدی گندش درومده ،پایین عکس توضح زدی آرشیوی هست…خخخخ
    داداش خودتم میدونی دیگه تموم ماجرا

  14. لا اقل می گشتی یک عکس تابستونه پیدا میکردی یعنی از بازگشت آرامش نسبی بازار گرفتن یک عکس به روز اینقدر ََََ سخت بود که مجبور شدین عکس زمستان بذارید

  15. خدا رو شکر که خداوند دشمنان حق و حقیقت را احمق میکنه، آنچنان حماقتی که حتی دیگه نمیشه بهش خندید، فقط باید در بهت موند.!!!!

  16. واقعا اینقدر احمقی یا تلاش میکنی اینقدر احمق باشی.
    تابستون عرق خر میگیری زیر کاپشندر ضمن شما حق داشتن ایمیل و یا حتی آی پی من رو نداری پس اون قسمت نباید ستاره داشته باشه
    این خودش یک نوع دزدی اشکار و نقض حریم خصوصی میباشد

  17. عاغا عاغا چرا انقد این بدبختا رو میکوبین. خودش که حیوونکی نوشته عکس آرشیویه. چرا عکس آرشیویه؟ چون عکسی از آرامش نسبی بازار تهران نداره.چرا عکس نداره، چون عکسی از آرامش الان تو بازار نیست . اما خبر که هست خبر هم اینه که همه چی آرومه ماااااااا چقدر خوشبختیم. چرا انقد میکوبین این بدبختا رو. ولی خدایی تو که داشتی آرشیوی میزاشتی، ندیدی. سردبیرتم ندید این عکس زمستونیه و خوراک احمق فرض کردنتون رو فراهم میکنین خبرنگار عزیز؟

  18. تخم نداشتید عکس روز بذارید عکس زمستون گذاشتید مرگ بر شما جیره‌خواران دجال مزدور

  19. کمتر دروغ بگین،مردم هوشیارن،سه شنبه 5 تیرماه،مردم با کاپشن و پالتو و پسر بچه ای با کلاه!!!چرا دروغ مینویسید؟شما رسانه اید؟؟ مطمینید؟؟؟برای خودم بابت بازدید از سایتتون واقعا متاسفم.

  20. شما که خبر جعل میکنی یکمم تو عکس گذاشتن حواست باشه خوبه انصاف هم داری از اسمتم معلومه والی میگفتی دلار شده 1000 تمن ایول ااااااانصاف نیوز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا