خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترامپ می‌گفت من رئیس‌جمهور هستم و همه چیز را می‌دانم»

ایسنا به نقل از خبرگزای رویترز نوشت: «در خاطرات «جارد کوشنر» داماد و مشاور سابق «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا آمده است که «شان کانلی» پزشک کاخ سفید حین پرواز به سمت تگزاس وی را به کناری کشانده و با در دست داشتن نتایج آزمایش مرکز پزشکی والتر رید گفت که کوشنر “سرطان” دارد و “باید همین الان برای عمل جراحی آن برنامه‌ریزی شود.”

داماد ترامپ درست پیش از عید شکرگزاری همان سال جراحی‌اش را انجام داد و با وجود اینکه خبرها در کاخ سفید ترامپ به سرعت می‌پیچید، توانست تشخیص سرطان خود را مخفی نگه دارد. گزیده‌هایی از این کتاب جدید نخستین بار توسط نیویورک‌تایمز منتشر شد. به گفته کوشنر، بیماری او در مراحل اولیه تشخیص داده شد.

کوشنر از همه جا بی‌خبر فکر می‌کرد که ترامپ اطلاعی از بیماری او ندارد؛ داماد رئیس‌ پیشین کاخ سفید نوشت: یک روز پیش از عمل، ترامپ به من زنگ زد و گفت به دفتر کارش بروم و به تیمش اشاره کرد تا در را ببندند. سپس پرسید “از اینکه عمل داری، عصبی هستی؟” و من پرسیدم که “چطور از موضوع خبر دارید؟”

ترامپ می‌گفت: من رئیس جمهور هستم. همه چیز را می‌دانم. می‌دانم که می‌خواهی همه چیز محرمانه بماند، من هم دوست دارم اینطور چیزها را برای خودم محرمانه نگهدارم. زود خوب می‌شوی. درباره این مساله اصلا نگران نباش. همه چیز همینجا بین خودمان می‌ماند.

کتاب خاطرات کوشنر تحت عنوان “گست تاریخ: خاطرات کاخ سفید” قرار است ۲۳ اوت سال جاری میلادی منتشر شود.

داماد ترامپ همچنین اعلام کرد که بخش قابل توجهی از تیروئیدش را در این جراحی برداشته‌اند و این جراحی در جریان مذاکرات پر تنش با چین درباره یک معامله تجاری انجام شد.

کوشنر مذاکره‌کننده ارشد در توافق‌های عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی با میانجیگری آمریکا در سال ۲۰۲۰ بود. وی اکنون مسئول یک کمپانی سرمایه‌گذاری جهانی به نام “افینیتی پارتنر” (Affinity Partner) است و مدت‌هاست که از عرصه سیاست خارج شده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا