خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و سالزبورگ 5 مرداد 1401

دو تیم لیورپول و سالزبورگ امشب در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده لیورپول و سالزبورگ 5 مرداد 1401 با ما باشید.

دو تیم لیورپول و سالزبورگ امشب از ساعت 22:30 در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و سالزبورگ 5 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده لیورپول و سالزبورگ 5 مرداد 1401

لیورپول جذاب یورگن کلوپ که فصل پیش در آستانه کسب 4‌گانه جذابی بود، نهایتا تنها به دو جام حذفی و اتحادیه اکتفا کرد و لیگ و لیگ قهرمانان را از دست داد.

آن‌ها که در فصل نقل و انتقالاتی با جدایی سادیو مانه مواجه شدند و به زحمت قرارداد صلاح را تمدید کردند، حال با خرید داروین نونیز در تلاش برای تکمیل جای خالی او است. البته لیورپول به نظر برنامه نقل و انتقالاتی دیگری ندارد و کلوپ از تیم راضی است.

قرمزها در سه دیدار دوستانه پیشین، گرچه ابتدا برابر یونایتد تن هاخ تحقیر شدند، اما کریستال پالاس را 2 بر 0 و سپس لایپزیش را با 5 گل شکست دادند.

سالزبورگ اتریش هم که از تیم‌های باکیفیت و شگفتی‌ساز لیگ‌ قهرمانان در سال گذشته بود این روزها با فروش ستاره اصلی خود یعنی کریم آدیمی به دورتموند به نظر نمی‌تواند در فصل پیش رو موفق باشد. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و سالزبورپ 5 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال لیورپول و سالزبورگ 5 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال لیورپول و سالزبورگ 5 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا