خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی مهدی قائدی از شباب الاهلی ؛ استقلال یا الاتحاد کلبا؟

جدایی مهدی قائدی از شباب الاهلی امارات قطعی به نظر می‌رسد چراکه این بازیکن همراه کاروان این تیم جهت حضور در اردوی پیش فصل صربستان حضور ندارد.

به گزارش انصاف ورزشی، کاروان تیم شباب الاهلی امارات با هدایت لئوناردو ژاردیم برای برپایی اردوی پیش فصل راهی کشور صربستان شد که در این سفر احمد نوراللهی این تیم را همراهی میکند که نشان از موندگاری ایم بازیکن در این تیم دارد.

اما مهدی قایدی کاروان شاگردان ژاردیم را همراهی نکرد تا به نظر جدایی وی از الاهلی قطعی باشد و بازیکنی که با سروصدای بسیار و به اصرار همسرش شرایط بی نظیر خود در استقلال را رها کرد، حالا پس از یک فصل ناموفق از تیم قرمزپوش دبی رفتنی شود.

در این میان اما دو تیم به عنوان مقصد احتمالی باشو فوتبال ایران معرفی می‌شوند؛ اولی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر یعنی استقلال است که با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی آبی ها و میل قائدی و همسرش به حضور در امارات، احتمال بازگشت مهاجم ریزنقش آبی ها به خانه بسیار کمرنگ است.

اما گمان دوم که در هفته های گذشته هم بارها شنیده شده است انتقال قرضی یا قطعی مهدی قایدی به تیم فرهاد مجیدی در امارات یعنی الاتحاد کلبا است.

اتفاقی که دور از انتظار نیز به نظر نمی‌رسد و باید گفت با توجه به روزهای خوبی که قائدی زیر نظر فرهاد تجربه کرده است احتمال این انتقال نیز بالا به نظر می‌رسد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی انتظار استعداد بوشهری را می‌کشد و آیا او در صورت شاگردی مجدد فرهاد مجیدی می‌تواند الفبای زندگی حرفه‌ای یک فوتبالیست را دوباره بیاموزد و راهی جام جهانی 2022 شود یا نه؟

جدایی مهدی قائدی از شباب الاهلی ؛ استقلال یا الاتحاد کلبا؟
جدایی مهدی قائدی از شباب الاهلی ؛ استقلال یا الاتحاد کلبا؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا