خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دایی: پول طارمی را عوض کرده است !

پول طارمی را عوض کرده است و باعث شده او گذشته خود را فراموش کند ؛ این ادعاهای مربی سابق پرسپولیس محمد دایی برادر بزرگنر علی دایی است.

به گزارش انصاف ورزشی، مصاحبه مهدی طارمی با عادل فردوسی پور که توسط سایت فوتبال 360 منتشر شده است حواشی گوناگونی را به دنبال داشته است.

طارمی در بخشی از این مصاحبه اشاره می‌کند که محمد دایی مربی وقت پرسپولیس گفته است که او کم رو است و بدرد پرسپولیس نمی‌خورد.

این صحبت ها باعث واکنش شدید محمد دایی شد و وی اشاره کرد که پول طارمی را عوض کرده است و باعث شده او گذشته اش را فراموش کند.

«خبرورزشی» صحبت های دایی را این گونه روایت می‌کند:

«طارمی از کجا شنیده که گفتم به درد پرسپولیس نمی‌خورد؟ در آستارا به طارمی تشر زدم و خواستم در فوتبال پر رو باشد. وقتی علی دایی بازیکنی را پسندیده من نمی‌گویم به درد نمی‌خورد. آقایان به جایی که می‌رسند گذشته خودشان را فراموش می‌کنند. اگر طارمی به درد نمی‌خورد وجودش را داشتم به علی بگویم. طارمی در این مصاحبه نشان داد که چه شخصیتی دارد. 

آقای طارمی! تو حتی به کسی که مدیون او هستی توهین کردی. به طارمی گفتم پر روی فوتبالی باشد نه اخلاقی! این معجزه پول است که آقایان گذشته خود را فراموش می‌کنند.

او در مورد دکتر صمد ابراهیمی که نقش اصلی را در شکوفا شدنش داشت گفت «آقایی به اسم ابراهیمی»! در حالی که طارمی هرچه دارد از صمد ابراهیمی است اما آنطور در موردش صحبت کرد. 

این رفتارها و این صحبت‌ها معجزه پول است. پول کاری می‌کند که آدم‌ها گذشته خود را فراموش کنند. برای من صحبت‌ها و رفتارهای طارمی واقعا جای تعجب داشت و دارد.»

دایی: پول طارمی را عوض کرده است !
دایی: پول طارمی را عوض کرده است !

باید دید مهدی طارمی یا علی دایی به این ماجرا واکنشی خواهند داشت یا خیر هرچند گفتنی است طارمی در ادامه صحبت هایش با فردوسی پور حسابی از علی دایی تعریف نیز کرد و نقش او را در معرفی خود به سطح اول فوتبال ایران یادآور شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا