خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ژول‌کونده به بارسلونا پیوست ؛ هایجک بارسا از چلسی کامل شد

ژول‌کونده به بارسلونا پیوست تا بارسا به پیش فصل رویایی خود ادامه دهد و تیم ژاوی بازهم قدرتمندتر از پیش باشد؛ وی پبش از این در آستانه پبوستن به چلسی بود.

به گزارش انصاف ورزشی، فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی از نهایی شدن انتقال ژول‌کونده مدافع وسط فرانسوی سویا به بارسلونا خبر داد تا یک هایجک دیگر از چلسی به نفع بارسلونا تکمیل شود.

رومانو در گزارش خود اشاره کرد:

«بالاخره بارسلونا به یک توافق قطعی برای امضای قرارداد با ژول‌کونده رسید. ماجرای او با چلسی اکنون به پایان رسیده است؛ توافق کامل و شفاهی بین بارسلونا و سویا برقرار است، آنها فقط منتظر امضای آن هستند. ژول‌کونده روز یکشنبه به توافق شخصی با بارسلونا رسیده بود زیرا ژول واقعاً این انتقال را می خواست. ژاوی هرناندز، باز هم عامل کلیدی برای تغییر وضعیت شنبه گذشته در جریان مذاکرات بود.»

با اعلام رومانو حالا ژول‌کونده به بارسلونا پیوست و بارسا با وجود مشکلات مالی فصل نقل و انتقالات فوق العاده ای را پشت سر گذشته است و تیمی قدرتمند روانه لالیگا و لیگ قهرمانان خواهد کرد.

پیش از این بارسلونا خریدهای بزرگی چون رابرت لواندوفسکی، کسیه، کریستینسن و … را نیز انجام داده بود. بلوگرانا چند روز پیش ال کلاسیکو پیش فصل را نیز با برد پشت سر گذاشته بود.

حالا باید دید با عملکرد فوق العاده در نقل و انتقالات ژاوی چه عملکردی در نتیجه گیری خواهد داشت.

ژول‌کونده به بارسلونا پیوست ؛ هایجک بارسا از چلسی کامل شد
ژول‌کونده به بارسلونا پیوست ؛ هایجک بارسا از چلسی کامل شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا