خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگذشت حبیب الله صادقی

ایسنا نوشت: حبیب‌الله صادقی، هنرمند هنرهای تجسمی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

حبیب‌الله صادقی، هنرمند پیشکسوت در عرصه هنرهای تجسمی صبح چهارشنبه (پنجم مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت.

دختر این هنرمند در گفت‌وگویی با تأیید خبر فوت این هنرمند گفت: «پدرم صبح امروز به دلیل ایست قلبی از دنیا رفتند و از قبل هم ناراحتی قلبی داشتند. به دلیل ناراحتی قلبی باید به بیمارستان می‌رفتند و عمل جراحی انجام می‌دادند و در عین حال به بیماری دیابت نیز مبتلا بودند.»

او که اظهار داشت فقط دو ساعت است که این هنرمند از دنیا رفته، درباره زمان دقیق برگزاری مراسم خاکسپاری این هنرمند اظهار بی‌اطلاعی کرد.

حبیب الله صادقی هنرمند عرصه هنرهای تجسمی بود که از سن هشت سالگی کار نقاشی را آغاز کرده بود. این هنرمند که در حوزه‌های کاریکاتور و گرافیک نیز فعال بود، صبح امروز، پنجم مرداد ماه به دلیل عارضه‌ی قلبی دار فانی را وداع گفت.

حبیب‌الله صادقی در سال ۱۳۳۶ در خانواده‌ای سنتی در محله تهران نو چشم به جهان گشود. از همان سال‌های کودکی در محل کار پدر با نام روزنامه اطلاعات آشنا شد، همانجایی که سال‌ها بعد او و یکی از برادرانش به عنوان روزنامه‌نگار در بخش تحریریه مشغول به کار شدند.
او نخستین بار نقاشی را در ۸ سالگی شروع کرد و از همان دوران جرقه‌های علاقهٔ وافرش به نقاشی برای همگان روشن شد. در کنار نقاشی عطش و نیاز او به ادبیات نیز اوج گرفت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا