خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی: دولت در روزهای جمعه کار می‌کند!

ایلنا مصاحبه ای با احمد خاتمی کرده است که در بخشی از آن امام جمعه موقت تهران از کار کردن دولت در روزهای پنج شنبه و جمعه تعریف کرده است.

به گزارش انصاف بخشی از این مصاحبه در پی می آید:

احمد خاتمی تصریح کرد: اینکه می‌گویند این دولت هم همانند دولت‌های قبلی است اشتباه است چون هویت این دولت با دولت قبل متفاوت است ؛ برغم اینکه پنجشنبه و جمعه زمان استراحت هر فردی است ولی دولت اداره کشور را ۲۴ ساعته دنبال می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: میزان رشد اقتصادی به چهار درصد رسیده است البته مشکلات هم هست چون این‌ دولت در حال جراحی نظام اقتصادی است و بدانید نتیجه آن سامان یافتن عزتمندانه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به حمایت مردمی از دولت، گفت: در قصه بنزین چه آشوب‌ها شد ولی مردم به واسطه نجابت و ایمان به خدمتگزاری دولت در مقطه کنونی و برغم تلاش‌های دشمن برای آشوب، آن اتفاقات رخ نداد.

حجت الاسلام خاتمی خطر ارتجاع را جدی توصیف کرد و گفت: بی‌حجابی بی تردید از جلوه‌های ارتجاع است زیرا مسأله حجاب از مسلمات است و برخی شبهه می‌کنند که امامان جمعه مسأله بی‌حجابی را مطرح می‌کنند تا گرانی ها را بپوشانند در حالی‌که این دروغ است زیرا بیشترین فریاد را در خصوص گرانی‌ها ائمه جمعه زده‌اند.

این امام جمعه گفت: برخی رعایت حجاب را اجبار توصیف می‌کنند، در حالی‌که اینجا اجبار معنا ندارد بلکه الزام حقوقی است زیرا حجاب قانون است و باید رعایت شود همانطور که نمی‌شود گفت دولت به زور مردم را می‌خواهد پشت چراغ قرمز نگاه دارد زیرا قانون راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا