خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرزند کروبی: دروغ محض است

«سعید قاسمی»، از فعالان اصولگرا روز یکشنبه در دانشگاه تهران گفته است: «می‌گویند باید سران فتنه آزاد شوند، در حالی‌که حصر به نفع آنهاست؛ چراکه ما دیدیم وقتی کروبی به یکی از شهرها رفت، با دمپایی او را زدند. خیر و صلاح برای آنها این است که در حصر باشند، آن‌هم چه حصری، یا در جاده چالوس هستند یا در VIP پزشکان و به همه شبکه‌های اجتماعی هم که دسترسی دارند، می‌خواهم به قوه قضائیه بگویم لطفا ما را هم در VIP حصر کنید». [لینک]

«حسین کروبی»، فرزند حجت الاسلام والمسلمین «مهدی کروبی»، رییس اسبق مجلس که یکی از محصوران است، در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی درخواست سعید قاسمی برای برخورداری از پزشک، گفت: «آنها فکر می‌کنند محصورین در موقع بیماری باید به همان  حال بمانند تا از دنیا بروند. ایشان متوجه نیستند که در کشورهای دیکتاتوری و خشن هم زندانی‌ها از خدمات درمانی استفاده می‌کنند. البته در هزاران سال گذشته بعضی از نظام‌ها از دادن خدمات پزشکی جلوگیری می‌کردند».

فرزند ارشد آقای کروبی درباره‌ی ادعای سعید قاسمی مبنی بر برخورداری از «شبکه‌های اجتماعی» نیز گفت: «در باره‌ی شبکه‌های اجتماعی این دروغ محض است. تازه مدتی است که به محصورین روزنامه می‌دهند و سال‌ها [در زمان دولت احمدی‌نژاد] از داشتن روزنامه هم محروم بودند، در حالی است که پدرم می‌گوید در زمان گذشته که زندانی بوده، زندانیان سیاسی تا شب اعدام هم روزنامه دریافت می‌کردند و حتما این از افتخارات این دوستان است که بعد از چندین سال رورنامه داده شده است».

حسین کروبی همچنین در پایان درباره‌ی کلیت اظهارات آقای قاسمی نسبت به پدرش و میرحسین موسوی، گفت: «اگر شرایطی که اینها در این شش سال داشتند، بزرگترهای ناهویت شما داشتند بعید نبود که در همان ماه اول نه تنها از نظام بلکه از اسلام تبری می‌جستند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا