خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا در اینستاگرام

استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا در اینستاگرام در نیمه اول سال لقب گرفت اتفاقی که چندین بار برای این تیم افتاده البته معیار این سنجش اینتراکشن اینستاگرام است.

به گزارش انصاف ورزشی، وب سایت Deportes & Finanzas به بررسی، دریافت اطلاعات و‌ نرخ تعاملات یا اینتراکشن صفحات اجتماعی باشگاه‌های فوتبال در دنیا می‌پردازد؛ این رسانه بر اساس لایک، بازدید و اشتراک گذاری پرطرفدارترین تیمهای هر قاره و مجموعا جهان را بررسی و اعلام می‌دارد.

اما این بار و در اعلام پرطرفدارترین تیمهای هر قاره در نیمه اول سال 2022 استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا لقب گرفت و توانست بار دیگر از این حیث برتری خود را اثبات کند.

این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که پرسپولیس در میان تیمهای ایرانی بیشترین دنبال کننده را دارد و 8.1 میلیون نفر صفحه این تیم را دنبال میکنند اما آبی ها با حدود 3.7 میلیون دنبال کننده، از لحاظ شاخص لایک، بازدید و اشتراک گذاری شرایط بهتری را نه تنها در ایران بلکه در آسیا ثبت می‌کنند.

بر اساس این سنجش به غیر از آسیا که استقلال در آن اول است، در قاره آمریکا فلامینگو از کشور برزیل، در قاره اروپا رئال مادرید از اسپانیا، در قاره آفریقا الاهلی از مصر و در قاره اقیانوسیه نیز ملبورن ویکتوری از استرالیا این عنوان را در نیمه اول سال جاری میلادی به خود اختصاص داده‌اند.

استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا در اینستاگرام
استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا در اینستاگرام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اشتباه کردی پرسپولیس تو غاره ی آسیا بیشترین طرفدار را دارد و قهرمان لیگ هاست فقط استقلال یکبار تو سال ۱۴۰۱ قهرمان شد در کل سال از ۱۳۹۰ فقت اشق ما پرسپولیس ❤

    3
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا