خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله تند یک اصولگرا به تاجزاده و فائزه هاشمی

راه دانا نوشت : دبیر کل حزب ایثارگران انقلاب اسلامی گفت : امروز هم برای زنده نگه داشتن جریان اصلاحات به رفتار های تند رادیکالی متوسل شدند به طوری که براندازان خارج نشین از این اقدامات ابراز رضایت دارند.

«محمد جواد عامری»، دبیر کل حزب ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چهره های نزدیک به جریان اصلاحات همچون فائزه هاشمی و تاج زاده این روزها به رفتارهای رادیکال رو آوردند گفت: چهره های اصلاح طلب با رفتار های تند رادیکالی تلاش می کنند نظام جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند.

عامری با اشاره به اینکه جریان اصلاح طلب مرز خود را با از افراد غیر انقلابی جدا نکرده است تاکید کرد: این جریان در فتنه ۸۸ رفتارهایی از خود نشان داد که تماما مورد حمایت رژیم صهیونیسیتی، آمریکا و اپوزیسیون خارج نشین بود اینها اصول اصلی انقلاب را زیر سوال بردند.

این چهره سیاسی با بیان اینکه رفتارهای و اظهاراتی که امروز از برخی چهره های اصلاح طلب همچون فائزه هاشمی یا تاج زاده می بینیم در گذشته نیز بارها اتفاق افتاده و اقدام تازه ای نیست ادامه داد: اینها پیش از این نشان دادند که برای رسیدن به اهدافشان که همان زنده نگه داشتن نام جریان اصلاحات است از خطوط قرمز نظام عبور کردند امروز هم برای زنده نگه داشتن جریان اصلاحات به رفتار های تند رادیکالی متوسل شدند به طوری که براندازان خارج نشین از این اقدامات ابراز رضایت دارند.

عامری با اشاره به اینکه امثال تاج زاده به دنبال آن هستند تا با چیدن یک سناریو خود از صبر نظام سوء استفاده کرده و مثلا به زندان بیفتند عنوان کرد: زندان هم برای اینها هتل است چون هدفشان فقط ضربه زدن به نظام است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خیلی زشت است , که کسی در این نظام به زندان برود, می شود قهرمان مردم!! اشکال کجاست?…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا