خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401 ؛ سوپرجام انگلیس

دو تیم من سیتی و لیورپول امشب در جام خیریه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401 با ما باشید.

منچسترسیتی و لیورپول امشب در تک دیدار چریتی شیلد معروف به جام خیریه که در واقع به نوعی سوپرکاپ فوتبال انگلیس است به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401

لیورپول جذاب یورگن کلوپ در فصل گذشته رقابت‌های اروپایی شانس 4 قهرمانی داشت اما تنها به 2 جام اکتفا کرد. آن‌ها در نقل و انتقالات به زحمت قرارداد صلاح را تمدید کردند اما نتوانستند مانع از جدایی سادیو مانه شوند و مانه به بایرن پیوست. البته آن‌ها داروین نونیز، ستاره گلزن فصل قبل بنفیکا را جذب کرده‌اند.

از سوی دیگر، منچسترسیتی پپ گواردیولا که از زمان آمدن پپ در قهرمانی لیگ قهرمانان، رویای دیرینه مالکان اماراتی ناکام مانده است، امسال با جذب ارلینگ هالند امید زیادی به فصل پیش رو دارد. آن‌ها سال گذشته به زحمت توانستند لیگ جزیره را فتح کنند و با حقارت هرچه تمام تر برابر رئال مادرید حذف شدند.

پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401 ؛ سوپرجام انگلیس
پخش زنده لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401 ؛ سوپرجام انگلیس

برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و منچستر سیتی 8 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال لیورپول و منچسترسیتی 8 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال لیورپول و منچسترسیتی 8 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فتح لیگ برتر انگلستان و حضور در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا و باخت ۶-۵ مقابل مادرید حقارت آمیز نیست. منچستر سیتی تحسین برانگیز ترین نمایش فوتبال را چه در لیگ برتر و چه در اروپا به نمایش گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا