خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آس رم و تاتنهام 8 مرداد 1401

دو تیم رم و تاتنهام امشب در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده آس رم و تاتنهام 8 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

رم جذاب ژوزه مورینیو امشب از ساعت 22:45 در دیداری دوستانه به مصاف تاتنهام باکیفیت آنتونیو کونته می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی رم و تاتنهام 8 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده آس رم و تاتنهام 8 مرداد 1401

رم ژوزه مورینیو که فصل گذشتنه هم در سری آ خوب بود و هم با قهرمانی در لیگ کنفرانس، گرگ‌ها را بعد از سال‌ها به جام رساند،‌ حال برای فصل دومی رویایی آماده می‌شود. آن‌ها که در نقل و انتقالات هنزیک میخیتاریان را از دست دادند، به نظر با جذب یک دروازه‌بان جدید، نمانیا ماتیچ، دیبالا و البته تلاش برای حفظ زانیولو و تامی آبراهام قصد دارند برای فصل بعد تیمی وحشتناک روانه رقابت‌ها کنند.

رم در 4 دیدار دوستانه پیش فصل خود بعد از پیروزی برابر ساندرلند و پورتومیننزه، برابر اسپورتینگ شکست خورد و با نیس مساوی کرد تا عملکردی نسبتا خوب داشته باشد.

تاتنهام کونته هم که کلمنت لنگله، ایوان پریسیچ و ریچارلیسون ستاره اورتون را جذب کرده، بعد از پیروزی 6 بر 3 بر منتخب ستارگان لیگ کره، با سویا مساوی کرد اما رنجرز را شکست داد. برای تماشای پخش زنده بازی رم و تاتنهام 8 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال رم و تاتنهام 8 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال رم و تاتنهام 8 مرداد 1401

لینک 3: پخش زنده فوتبال رم و تاتنهام 8 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا