خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد به تحریف خبرهای عراق در خبرگزاری فارس

محمدعلی زائری، فعال فرهنگی اصولگرا، که سال‌ها در لبنان زندگی کرده است، درباره‌ی نوع اطلاع رسانی خبرگزاری فارس از حوادث روزهای اخیر عراق به‌ویژه راهپیمایی جریان صدر، نوشت:

سیل جمعیت طرفدار مقتدی صدر را همه دیدند. صدها و هزاران نفر در جمعیتی خروشان هر مانعی را از سر راه خود برداشتند. تجمعات گسترده انجام دادند و وارد منطقه شدیدا دژناک سبز شدند و مجلس عراق را هم تسخیر کردند.
واقعا این‌ها ده‌ها نفر بودند؟
پاسخ روشن است. چون از آنان خوشمان نمی‌آید و رفتارشان را نمی‌پسندیم و علیه انتخابی بیرون ریختند که آن انتخاب گرچه از طرف خود عراقی‌ها بوده اما مورد حمایت ما هم بوده، در نتیجه در اینجا جمعیت سهمگین را ده‌ها نفر کردیم!
آقا یا خانم خبرنگار!
این روش انعکاس خبر با موازین اخلاق و انقلاب سازگار نیست. این همان رفتاری است که شیاطین عالم علیه ما می‌کنند و چون از کار ما خوششان نمی‌آید براحتی واقعیت را تحریف می‌کنند. آنها شیطانند وقتی واقعیت را به خاطر غرائزشان تغییر می‌دهند اما ما وقتی عین آنان رفتار می‌کنیم ما چه هستیم؟ رفتار کدام از ما زشت‌تر است؟
البته رفتار مقتدی و یاران آنان درست نیست ولی کار ما هم ناشیانه و بچگانه و هم در تناقض با موازین ادعایی انقلاب و اخلاق است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کار از این حرفها گذشته بنظرم مردم ایران چوب سکوت در برابر اتفاقا چند سال گذشته خواهد داد .برای در دست گرفتن سرنوشت باید تلاش کرد والا دیگران سرنوشت ما را بدست می گیرند و تاریخ نشان داد بجای خوبی ختم نمی شود.

    3
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا