خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه یک خبرنگار به رییس حوزه هنری درباره تحریم فیلمها

به گزارش انصاف نیوز، «محمد تاجیک»، خبرنگار حوزه ی سینما در نامه ای خطاب به مومنی، رییس حوزه هنری نوشت:

سلام آقای مومنی! حالا شما خوب است؟ دیروز به شکل مفصلی داشتم با یکی از دست اندرکاران پخش فیلمها صحبت می کردم که حرفهای بسیار مهم و جالبی می زد. این دوست من اتفاقا نکات کنکوری بسیار دقیق و مهمی درباره ی مسائل پخش و اکران در سینماها می گفت. او به نکته ی مهمی اشاره کرد که برایم بسیار جالب بود.

چند سال قبل که حوزه ی هنری فیلمها را تحریم کرده بودند دفاتر پخش جلوی سینمای آزادی یک نفر را می گذاشتند که اگر می خواست کسی فیلم تحریمی حوزه را ببیند او را راهنمایی می کردند که در فلان سینمای نزدیک سینما آزادی برود و ببیند. حتی در یک دوره ای ون جلوی سینما آزادی گذاشته بودند که تماشاگران فیلمهای تحریمی حوزه را به سینماهای دیگر ببرند.

این دوست من در حوزه ی پخش می گفت:

با اکران فیلم لانتوری دیگر احتیاجی به این کارها نیست، کسی که تصمیم گرفته برود لانتوری ببیند اگر سینما آزادی آن را نمایش ندهد سریع می رود سینمای دیگری. آن شخصی که می خواهد لانتوری را در سینما آزادی ببیند وقتی ببیند سینما آزادی لانتوری را نمایش نمی دهد نمی رود در سینما آزادی “ناردون” را ببیند که!

آقای مومنی! اوضاع سینما نسبت به چند سال قبل که شما تحریم فیلمها را شروع کردید خیلی فرق کرده است. سینماهای بیشتری ساخته شده است … الان عصر تلگرام و شبکه ی جم و… است. در آینده اوضاع برای سینماهای حوزه بدتر هم خواهد شد و حوزه اگر بخواهد فیلمی را تحریم کند بیشتر به ضرر سینماهای خودش خواهد بود تا خود فیلمها.

در شهرستانها هم در آینده ای نزدیک سینماهای بیشتری ساخته می شود آن وقت تحریم حوزه ی هنری به یک شوخی و جوک سال تبدیل خواهد شد. شاید روزی سینماگران یه سبک محمود احمدی نژاد به شما بگویند آنقدر تحریم کنید تا تحریم دانتان…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا