خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم الهدی: شخصیت زن در تمدن غربی یک کالای جنسی در استخدام شهوات مردان واقع شده

علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:  با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم هیچ‌کس با زور چادر بر سر کند، اظهار کرد: امروزه در میدان فرهنگ ی جهان، زن دو شخصیت دارد که در آینه تمدن غربی، به‌عنوان یک کالای جنسی نمایان می‌شود و در استخدام شهوات مردان است اما در آینه تمدن اسلامی، زن یک فعال اقتصادی، سیاستمدار و فعال اجتماعی است که با حجاب و پوشش خود از دسترس نگاه‌های شهوت‌آلود مردان محفوظ می‌ماند.

او ابراز کرد: بعضی از روزنامه‌های مشهدالرضا (ع)، از میان همه جملات رهبر معظم انقلاب به‌طور خاص این جمله را تیتر کردند که در آن، رهبر معظم انقلاب بر رفتار پدرانه ائمه جماعات تأکید داشتند. رفتار پدرانه به این معناست که امام جمعه وابستگی به جریان سیاسی خاص نداشته باشد و در مقام پدر جامعه، کنشگری کند اما ویژگی این فرمایش هم این است که از دو سو ایجاد تکلیف می‌کند؛ یکی برای امام جمعه ایجاد تکلیف می‌کند که پدرانه رفتار کند و یکی برای مردم ایجاد تکلیف کند که امام جمعه را به‌عنوان پدر بپذیرند زیرا حتی ناخلف‌ترین فرزند هم هرگز راضی نیست که به پدر خود فحاشی و اهانت و توهین کند یا افترا ببندد.

وی تأکید کرد که کشف حجاب، برنامه نابکارانه غرب وحشی است؛ یعنی همان کشورهایی که در مبارزه تمدن‌ها، در برابر تمدن اسلامی شکست‌خورده و برخلاف اندیشه‌ها و آموزه‌های عزت بخش دین اسلام که زن را یک عنصر قوی، نیرومند و توانا در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی می‌داند و تصویر یک زن توانا در تاریخ انقلاب به تصویر کشیده شده است، غرب از زن فقط تصوری به‌عنوان یک ابزار جنسی دارد.

علم‌الهدی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم هیچ‌کس با زور چادر بر سر کند، اظهار کرد: امروزه در میدان فرهنگ ی جهان، زن دو شخصیت دارد که در آینه تمدن غربی، به‌عنوان یک کالای جنسی نمایان می‌شود و در استخدام شهوات مردان است اما در آینه تمدن اسلامی، زن یک فعال اقتصادی، سیاستمدار و فعال اجتماعی است که با حجاب و پوشش خود از دسترس نگاه‌های شهوت‌آلود مردان محفوظ می‌ماند. به همین خاطر است که بحث ما فراتر از اینکه بانوان حجاب بر سر داشته باشند یا نه این است که زنان ما بدانند پیروی از خط اندیشه غربی، مقصدی جز تبدیل‌شدن به یک کالای جنسی در دسترس ندارد و اگر بخواهند به‌عنوان یک استاد دانشگاه یا فرهیخته علمی و اجتماعی در جامعه شناخته شوند، در سایه حفظ حجاب به این مقامات دست پیدا خواهند کرد.

وی گفت: تا پیش از انقلاب، بسیاری از خانواده‌ها به خاطر فساد رایج در فضاهای فرهنگی، اجتماعی و علمی حاضر نمی‌شدند که زنان و دختران خود را به مدرسه و دانشگاه بفرستند و در نتیجه این، کوت استعداد در وجود زنان و دختران ما دفن می‌شد اما انقلاب اسلامی فضایی را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی به وجود آورد که دیگر مفاسد عرصه جولان پیدا نکنند و در نتیجه این، شاهد ظهور بانوان متخصص و اندیشمندی هستیم که از رشته‌های تخصصی پزشکی گرفته تا زمینه‌های مهندسی و فنی، در اوج احترام و شکوفایی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خانم آنگلا مرکل کالای جنسی بود یا این همه سیاستمدار موفق زن در جهان .شما عینک جنسی را از دیده بردار دیگران کار خودشون بلدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا