خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال وریا غفوری به فولاد رسمی شد

انتقال وریا غفوری به فولاد رسمی شد تا کاپیتان محبوب آبی ها سرانجام لباس قرمز اهوازی ها را به تن کند و شاگرد همبازی سابق خود در تیم ملی جواد نکونام شود.

به گزارش انصاف ورزشی، با اعلام رسمی باشگاه فولاد خوزستان انتقال وریا غفوری به فولاد رسمی شد تا کاپیتان 35 ساله سنندجی سابق استقلال رسما فصل آینده را در اهواز و زیرنظر جواد نکونام همبازی سابقش سپری خواهد کرد.

بسیاری جدایی وریا غفوری پس از شش سال از استقلال را به موضع‌گیری‌های تند و تیز اجتماعی وی در خصوص وقایع سیاسی و اجتماعی مختلف می‌دانند و این جدایی را فوتبالی تحلیل نمی‌کنند.

گفتنی است پیش از این وریا غفوری و هواداران استقلال خواهان تمدید قرارداد وریا غفوری شده بودند که این خواسته با بی‌مهری مسئولان استقلال مواجه شد تا سرانجام وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست.

حال باید دید سرانجام وریا غفوری که حالا محبوبیتی بیش از پیش دارد چه عملکردی را زیرنظر جواد نکونام همبازی سابق خود در تیم ملی در این فصل خواهد داشت. نکونام در یک برنامه تلویزیونی نیز از انتقال وریا به اهواز ابراز خوشحالی و خوشنودی کرد.

فولادی‌ها قبل از این نیز عملکرد خوبی در بازار تابستانی نقل و انتقالات داشتند و با جذب نفراتی مانند احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری، علی قربانی و … شرایط خوبی را برای نکونام ایجاد کرده بودند، اما بدون شک حضور وریا غفوری در این باشگاه، خرید بزرگ فولاد خوزستان است.

انتقال وریا غفوری به فولاد رسمی شد
انتقال وریا غفوری به فولاد رسمی شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا