خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه محترم شهرداری، اگر امام زاده داود جز تهران نیست آقای زاکانی چرا بدون چکمه رفت؟

برترین ها نوشت: روزنامه همشهری در شماره امروزش و در واکنش به انتقادات گسترده از عملکرد شهرداری تهران، به طور تلویحی و ضمنی «امام‌‌زاده داود« را اساسا خارج از حوزه شهری تهران تعریف کرده، در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را در ادامه می‌خوانید.

روزنامه شهرداری: امام‌زاده داود که جزو تهران نیست!

در بخشی از این یادداشت معنادار ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران آمده:

* بارندگی در شهر تهران از بامداد پنجشنبه گذشته شروع و منجر به سیلاب در برخی مناطق مانند امامزاده داوود(ع) شد. سیل در این مناطق که سبب خسارت جانی و مالی شد، سوله‌های بحران شهر تهران را به حالت آماده‌باش درآورد.  با این حساب شهرداری تهران به یاری محله‌های کن و امامزاده داوود(ع) رفت؛ نقطه‌ای که جزو مناطق شهری تهران نیست و دارای بخشداری است.

* زاکانی فرماندهی بحران سیل را به حضور در نخستین رویداد مردمی‌سازی مدیریت شهری که در برج میلاد برگزار می‌شد، ترجیح داد و به امامزاده داوود(ع) رفت. همزمان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران، سازمان آتش‌نشانی و شهرداری‌های مناطق 2، 5، 18، 19و 21نیز با اعزام تجهیزات و نیروهای امدادی و خدمات شهری برای یاری‌رسانی به امدادگران، بازگشت محله به حالت عادی و کمک به سیل‌زدگان را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. داستان اینگونه است هر کجای کوه البرز که دارای آب و هوای خوشی برای تجارت زمین خواری کوه خواری و خواریهای دیگر باشد جزعی از تهران بوده و یا می شود و یا خواهد شد اگر یک کم به سالهای نه چندان دور بر گردیم تهران دارای مناطق بیست گانه بود که البته همیشه منطقه 20 به عنوان نخودی حساب می شد و می شود و خواهد شدکه تنها از تهران بودش چند تا نام تشریفاتی مانند قبله تهران ری باستان وووو هست که برای مردم ری هیچ سودی ندارد تا جایی که با داشتن مراکز صنعتی بزرگ و مهم مانند دو تا پالایشگاه چندین کارخانه سرامیک سازی ترانسفور ماتور سازی و صدها کارخانه کوچک و بزرگ دیگر که در بخش وزمان دیگر بیان خواهم کرد ………………. ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا