خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و توندلا 9 مرداد 1401 ؛ سوپرکاپ پرتغال

دو تیم پورتو و توندلا امشب از ساعت 00:15 به وقت ایران در سوپرکاپ پرتغال به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده پورتو و توندلا 9 مرداد 1401 با ما باشید.

مهدی طارمی و یاران امروز در آغازین دیدار رسمی فصل جدید رقابت‌های فوتبال در پرتغال، باید در چارچوب تک بازی سوپرکاپ این کشور به مصاف توندلا بروند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و توندلا 9 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده پورتو و توندلا 9 مرداد 1401

پورتو، قهرمان مقتدر فصل گذشته لیگ برتر پرتغال که تنها با یک باخت برابر براگا به بهترین شکل ممکن قهرمان شد، امروز باید در دیدار سوپرکاپ به مصاف توندلا برود.

نکته جالب توجه اینکه توندلا فصل گذشته در فینال جام حذفی برابر پورتو مغلوب شد تا پورتو دوگانه داخلی را کسب کند اما بنابر قوانین فوتبال پرتغال، بازی سوپرکاپ در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ و جام حذفی، بین قهرمان لیگ و دیگر تیم دیدار فینال جام حذفی برگزار می‌شد.

پورتو فصل پیش انقدر درخشید که به نیم فصل نرسیده، چند ستاره مهم از این تیم جدا شدند و به ترتیب، سرجی اولیویرا به رم، خسوس کرونا به سویا، لوئیز دیاز به لیورپول، فابیو ویرا به آرسنال، ویتینیا به پی اس جی پیوستند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و توندلا 9 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: قهرمانی پورتو در سوپرجام پرتغال با درخشش طارمی

ببینید: گل اول طارمی در سوپرجام پرتغال

ببینید: گل دوم طارمی در سوپرجام پرتغال

لینک 1: پخش زنده فوتبال پورتو و توندلا 9 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا